. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 66458 تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 بهمن 1401 | 15:01 ب.ظ

ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید

ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان جیرفت و هیئت رئیسه، جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید. 🔻به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس […]

ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران دانشگاه جیرفت با حضور نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مسئولان شهرستان جیرفت و هیئت رئیسه، جمعی از مدیران و دانشجویان دانشگاه جیرفت به بهره برداری رسید.


🔻به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه جیرفت دکتر حسین شکفته رئیس دانشگاه ضمن گرامی داشت ایام الله دهه فجر گفت: این پروژه با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد ریال با زیر بناء ۱۵۱ متر مربع احداث شده است.


🔸دکتر شکفته تصریح کرد: ساختمان سرپرستی خوابگاه‌های دانشجویی خواهران شامل اتاق مشاوره، اتاق پزشک و همچنین اتاق سرپرستان می باشد، که مجهز به گیت های ورود و خروج شده است.


🔸وی با بیان این مطلب که همه تلاش خود را برای رفاه دانشجویان به کار می گیریم خاطرنشان کرد: در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۰ میلیارد ریال تجهیزات شامل یخچال، گلیم فرش، اسپلیت، ماشین لباس‌شویی و … برای خوابگاه‌های دانشجویان خریداری شده است.


🔸دکتر شکفته بیان کرد: در راستای رفع مشکلات دانشجویان در حوزه های مختلف نیازمند همراهی مسئولان به ویژه نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار شهرستان جیرفت هستیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =