. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 67980 تاریخ انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 | 13:33 ب.ظ

دیدار مدیر اداره بهزیستی با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان
جیرفت

به گزارش کنارصندل در این نشست دادستان جیرفت گفت: اگر منابع لازم برای ایجاد این کمپ تأمین نشود جمع‌آوری، نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر نمی‌تواند ادامه پیدا کند مگر اینکه اقدام عاجلی برای حل این مشکل صورت گیرد. مهندس محمد رضا نژاد به اتفاق پرسنل اورژانس اجتماعی و نماینده معلولین شهرستان با دکتر صالحی نژاد […]

به گزارش کنارصندل در این نشست دادستان جیرفت گفت: اگر منابع لازم برای ایجاد این کمپ تأمین نشود جمع‌آوری، نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر نمی‌تواند ادامه پیدا کند مگر اینکه اقدام عاجلی برای حل این مشکل صورت گیرد.

مهندس محمد رضا نژاد به اتفاق پرسنل اورژانس اجتماعی و نماینده معلولین شهرستان با دکتر صالحی نژاد دادستان جیرفت دیدار و گفتگو کردند .

همچنین مهندس رضانژاد ضمن تبریک انتصاب دکتر صالحی نژاد به سمت دادستانی با قدردانی از حمایت های دادگستری از فعالیت‌های بهزیستی، اظهار داشت: مجوعه بهزیستی در سطح شهرستان تمام توان خود را در زمینه مدیریت و کنترل آسیب‌های اجتماعی به کار برده و در این زمینه با طراحی و اجرای برنامه های تخصصی در حوزه های مختلف برای بجا گذاشتن کارنامه‌ای قابل قبول از هیچ تلاشی دریغ نخواهدکرد.

مدیر بهزیستی جیرفت گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی ، پیشگیری و درمان اعتیاد و مشاوره خانواده ارائه کرد و بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید داشت.

در ادامه دکتر صا لحی نژاد دادستان جیرفت گفت: بهزیستی سازمانی است که برای فراهم آوردن زمینه زندگی بهتر اقشار آسیب پذیر خدمات ارائه می دهد و با تقویت نهاد خانواده، استحکام بخشیدن به روابط افراد در درون خانواده ها می توان از بروز آسیب ها پیشگیری کرد.
دادستان جیرفت گفت :همه ادارات بودجه فرهنگی دارند و این بودجه نباید خرج میز و صندلی شود. وی با اشاره
به دولتی بودن اداره بهزیستی و محدودیت های این ، این اداره بمنظور ارائه خدمات مطلوب، تاکید کرد بهزیستی جهت ارائه بهتر فعالیت های خود نیازمند مشارکت بیش از پیش خیرین و همکاری برون سازمانی است.فرهنگ وقف برای ایتام می تواند راهگشا باشد.

در این دیدار در خصوص مشکلات مربوط به مسائل حمایتی، اجتماعی و قضائی مددجویان ..خصوصا حوزه کودکان بدسرپرست، یا بی‌سرپرست و همچنین تسهیل در خدمات رسانی و ایجاد شرایط بهداشتی مطلوب در خانه های نگهداری کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست بحث و گفتگو و نهایتا تصمیماتی در خصوص ایجاد شرایط مطلوب اتخاذ شد همچنین برخی از مشکلات در زمینه نحوه معرفی کودکان بدسرپرست با حکم قضایی مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه بیگ زاده به نمایندگی از جامعه معلولین شهرستان در خصوص رفع مشکلات معلولان در زمینه اشتغال، مناسب‌سازی محیطی شهر و مسکن و اشتغال آنان با دادستان گفتگو کرد..

دادستان جیرفت برای معاضدت قضایی در زمینه اجرای قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، اعلام آمادگی کردند.
دکتر صالحی نژاد در پایان این دیدار اظهار داشت شهرستان جیرفت نیاز ویژه به دایر کردن کمپ ماده ۱۶ دارد ..در واقع در هفت شهرستان جنوبی یک کمپ اجباری ترک اعتیاد وجود ندارد .
دادستان جیرفت گفت: اگر منابع لازم برای ایجاد این کمپ تأمین نشود جمع‌آوری، نگهداری و بازتوانی معتادان متجاهر نمی‌تواند ادامه پیدا کند مگر اینکه اقدام عاجلی برای حل این مشکل صورت گیرد.
وی ادامه داد: همه دستگاه های وظیفه مند طبق آیین نامه باید وظایف شان را انجام دهند تا این فرایند به نتیجه مطلوب برسد‌.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =