. جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 68016 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 اسفند 1401 | 10:34 ق.ظ

برگزاری مسابقات کاراته کارگری به مناسب گرامیداشت روز جانباز در جیرفت

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی انجمن کاراته رئیس انجمن کاراته کارگری جیرفت در حاشیه این مسابقه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز ، جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست. ناصر هاتفی بزرگداشت روز جانباز را افتخاری برای جامعه ورزش دانست و بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت ولادت […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی انجمن کاراته رئیس انجمن کاراته کارگری جیرفت در حاشیه این مسابقه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت روز جانباز ، جانبازان را قهرمانان ملی و علمداران انقلاب اسلامی دانست.
ناصر هاتفی بزرگداشت روز جانباز را افتخاری برای جامعه ورزش دانست و بیان داشت: به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) و روز جانباز مسابقات کاراته کارگری در دو بخش آقایان و خانم ها در محل باشگاه فرهنگی و ورزشی مهرآوران جیرفت توسط انجمن کاراته کارگری جیرفت برنامه ریزی و برگزار شد
هاتفی بیان کرد: در این دور از مسابقات ۱۶۰ شرکت کننده در دو بخش کاتا و کومیته در رده های سنی نونهالان و نوجوانان به رقابت پرداختتد که در پایان از نفرات برتر با اهدای حکم قهرمانی تقدیر شد .
رئیس انجمن کاراته کارگری جیرفت با توجه به اینکه جوانان باید جانبازان را الگوی خود قرار دهند گفت : تلاش و برنامه ریزی خواهیم کرد تا در جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطر جانبازان مسابقاتی در شأن و منزلت آنان به صورت مداوم برگزار کنیم .
وی در پایان نیز از حضور ، همراهی و همکاری رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی جیرفت ، مربیان ، داوران ، ورزشکاران و خانواده های آنها تشکر کرد.
روابط عمومی انجمن کاراته کارگری شهرستان جیرفت

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 6 =