. جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 68177 تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 | 20:35 ب.ظ

ساماندهی پارکینگ‌ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جیرفت ضروری است

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، دکتر افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت بازدید کرد.در جریان این بازدید دادستان از نزدیک وضعیت پارکینگ خودروها و اتومبیل های توقیفی پارکینگ را مورد بررسی قرار دادند. دادستان […]

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان جیرفت، دکتر افشین صالحی نژاد دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان جیرفت بازدید کرد.
در جریان این بازدید دادستان از نزدیک وضعیت پارکینگ خودروها و اتومبیل های توقیفی پارکینگ را مورد بررسی قرار دادند.

دادستان جیرفت در بازدید سرزده از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر دستور داد پرونده‌های تک تک خودروهای توقیفی حوزه قضایی شهرستان جیرفت بررسی شود و برای هر اتومبیل سابقه ای جداگانه تشکیل شود.

دادستان جیرفت در بازدید از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر علل نگهداری این میزان از خودرو را در زیر آفتاب سوزان جیرفت از مسئولین حاضر جویا شد.
وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در راستای پیگیری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بیت المال و مردم این موضوع به طور مستمر در دستور کار قرار دارد.
صالحی نژاد افزود: با وجود اینکه محل نگهداری اغلب وسایل نقلیه توقیفی مناسب بود، ولی تعدادی زیادی از خودروها در فضای باز قرار داشتند که در معرض آسیب بودند.
دکتر افشین صالحی نژاد ادامه داد: هدف از این بازدید اطلاع دقیق و مستقیم از وضعیت نگهداری خودروهایی است که به دلیل حمل مواد مخدر، ارتباط با موادمخدر یا اموال مربوط به قاچاقچیان موادمخدر توقیف شده اند.
وی گفت: ماموریت اصلی این بازدید بررسی شرایط نگهداری وسایل نقلیه، تعیین تکلیف سریع و در چارچوب قانون، نظارت بر روند رسیدگی‌های قضایی، مسئولیت و وظیفه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در خصوص نگهداری و فروش این وسایل نقلیه است.
دادستان جیرفت افزود: وضعیت نگهداری این پارکینگ باید بررسی شود، زیرا برخی از خودروها که توقیف آن‌ها طولانی شده، ممکن است دچار خسارت شده باشد.

وی در پایان گفت:از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تقاضا دارم حساسیت زیادی در خصوص ساماندهی پارکینگ شورای هماهنگی .. در جیرفت به خرج دهد زیرا این اموال یا متعلق به مردم هستند و یا باید به نفع دولت توقیف شوند و در صورت خسارت دیدن آنها به حق الناس و ببیت المال خسارت وارد می شود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + یک =