. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 68220 تاریخ انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 | 15:04 ب.ظ

با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، مهدی محمدی به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان معرفی شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تجلیل و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان برگزار و با تقدیر از علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل سابق، مهدی محمدی به‌عنوان […]

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری تسنیم از کرمان، آیین تجلیل و معارفه مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان صبح امروز با حضور نیکزاد، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و مهدی بخشی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان برگزار و با تقدیر از علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل سابق، مهدی محمدی به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان معرفی شد.

حجت‌الاسلام علی انجم‌شعاع، مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: خداوند در سه جای تاریخی قرآن با ذکر زیبای سلام به امداد بندگان خود می‌آید و در سوره یاسین می‌فرماید “سلام قول من رب الرحیم”.

وی با بیان اینکه برای تحمل مشکلات دنیا بدون نام و یاد خدا راهی نداریم، گفت: انسان روزی به دنیا می‌آید و روزی از دنیا می‌رود و این مهم در مجموعه مدیریتی هم مصداق است؛ مسئولیت‌ها آمدن و رفتن دارد و هر که عمل نیک انجام بدهد نزد خدا محبوب است.

مدیر دفتر مشارکت‌های مردمی حساب ۱۰۰ حضرت امام بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان، بیان کرد: ۹ سال خدمات و زحمات آقای سلطانی‌نژاد در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان سراسر کار و تلاش بود و همه ما شاهد هستیم که او کار را خسته کرد.

وی ادامه داد: امروز با تلاش تمام همکاران با مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شرایط بنیاد استان در بهترین وضعیت است و امیدوار هستیم این راه و مسیر با وضعیت بهتر ادامه پیدا کند و متوقف نشود.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد، مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کرمان در این آیین با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: افتخار داریم که در مجموعه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سرباز مقام معظم رهبری هستیم و به محرومان جامعه خدمت می‌کنیم.

وی با تقدیر از مجموعه همکاران بنیاد مسکن کشور و استان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجموعه مدیران استان کرمان در به ثمر رسیدن انجام ماموریت‌های بنیاد مسکن و خانه سازی برای محرومان افزود: استان کرمان حدود ۵ هزار و ۶۰۰ روستا و حدود ۸۰ شهر زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد و بدون تعامل با سایر دستگاه‌ها امکان فعالیت نبود.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان کرمان با بیان اینکه سعی کردیم تا می‌توانیم در دسترس مردم بوده و کمک کنیم تا ماموریت‌ها با موفقیت انجام شود، گفت: استان کرمان هر ساله شاهد حوادث و بلایای طبیعی بوده که خسارت‌هایی برای مردم داشته است.

وی ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در تمام حوادث از سیل و زلزله گرفته تا دیگر حوادث در کنار مردم بوده و بلافاصله کار آواربرداری و لایروبی خانه‌ها و تخمین و ارزیابی خسارات و جبران آنها آغاز شده است.

سلطانی‌نژاد با اشاره به اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی بیان کرد: امسال ۳ هزار و ۲۸۰ مسکن روستایی در استان مقاوم‌سازی شده، امروز ضریب مقاوم‌سازی واحد‌های مسکونی در استان کرمان ۶۶ درصد است و این مسیر ادامه دارد.

در آیین تودیع و معارفه مهدی محمدی مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان که با حضور تعداد زیادی از مدیران دستگاه‌های اداری و قضایی استان همراه بود از خدمات و زحمات ۹ ساله علی‌اکبر سلطانی‌نژاد مدیرکل سابق بنیاد مسکن استان تجلیل به عمل آمد.

علی‌اکبر سلطانی‌نژاد به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان تهران منصوب شد که آیین معارفه به‌زودی در تهران برگزار می‌شود.

مهدی محمدی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان پیش از این معاونت بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان را بر عهده داشت.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + هفت =