مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان:کانون های مساجد محور فعالیت های خود را تربیت نیروهای متعهد قرار دهند


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

بهرام مسلمی مهنی با بیان این مطلب که فعالیت های کانون های فرهنگی هنری می تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موثر باشد، تصریح کرد: امروز کانون های مساجد باید محور فعالیت های خود را تربیت نیروهای فرهنگی و هنری متعهد قرار دهند.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان بهرام مسلمی مهنی در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های مساجد، گفت: با هدف توسعه فرهنگ و هنر جنوب کرمان در یکسال گذشته با تمام توان  سعی کردیم با روحیه بسیجی وارد میدان شویم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در همین راستا بیش از ۳۰۰ رویداد در حوزه فرهنگ و هنر جنوب کرمان اجرا شد.
وی خاطرنشان کرد: همگرایی و هم افزایی کانون های مساجد با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان می تواند در حوزه فرهنگ و هنر منطقه اتفاقات خوب و تاثیرگذاری را رقم زند.
مسلمی مهنی با بیان این مطلب که فعالیت های کانون های فرهنگی هنری می تواند در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد موثر باشند، تصریح کرد: امروز کانون های مساجد باید محور فعالیت های خود را تربیت نیروهای فرهنگی و هنری متعهد قرار دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تاکید کرد: جوان ما امروز نیاز به پذیرفته شدن دارد و ما باید امور مساجد را به جوانان واگذار کنیم تا اتفاقات خوبی رقم خورد.
وی بیان کرد: باید مساجد به کانون جذب جوانان تبدیل شوند و این مهم با انجام فعالیت های قرآنی و ایجاد روحیه نشاط معنوی محقق می شود.
مسلمی مهنی ابراز کرد: از طرح و ایده های جدید در حوزه فرهنگ و هنر مساجد حمایت می کنیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان عنوان کرد: آثار مرتبط با فرهنگ و هنر همچون تولید محتوا، مستند‌ و فیلم کوتاه حمایت می شوند.