همایش طلایه داران تبلیغ در عنبرآباد برگزار شد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه عنبرآباد در این همایش حجت الاسلام بامری امام جمعه محترم عنبرآباد عنوان کرد: سامان دادن به امور تبلیغی، شناسایی نقاط تبلیغی و ساماندهی مبلغین و استفاده از همه ظرفیت های تبلیغی وظیفه ادارات تبلیغات اسلامی است.

وی با اشاره به دهه تکریم مساجد ابراز داشت: سنت زیبا و حسنه غبارروبی مساجد باید بعنوان دغدغه همگانی در دهه تکریم مساجد اجرا شود.

ایشان با اشاره به فعالیت های دشمن و سرمایه گذاری او برای انحراف جوانان گفت: آنچه نیاز است مبلغین بدان توجه داشته باشند پاسخ به شبهات جوانان است که باید بدان پرداخته شود و این وظیفه ما را سنگین تر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان بزرگترین ظرفیت برای تبیین و ترویج مبانی دین و اهل‌بیت است و با توجه به نیاز مردم باید بدان پرداخته شود.

ایشان افزود: تاکید مقام معظم رهبری خطاب به علما و روحانیون، رفتن سراغ جوانان و ارتباط گیری با ایشان است که این یک ظرفیت بسیار مهم و عظیم است.

وی کادر سازی و ایجاد تشکل های جوان در روستاها را یک نیاز اساسی دانست و گفت: در ماه مبارک رمضان می‌شود امر کادر سازی را محقق کرد.

وی افزود: دشمن برای متزلزل کردن ارکان خانواده، هزینه هایی قرار داده است که باید در مقابل این موضوع مبلغین محترم راهکار ایجاد کنند.

امام جمعه محترم عنبرآباد عنوان کرد: امروز در میدان جهاد تبیین، به موضوع ازدیاد نسل و تکثر جمعیت باید پرداخته شود که این موضوع ضروری جامعه ما حساب می شود.

وی اصلاح الگوی مصرف را یک مورد مهمی برشمرد و افزود: از آنجایی که کشور ما مصرف گرا است و اسراف در دین حرام می باشد باید بر اصلاح الگوی مصرف در جامعه تاکید داشت.

امام جمعه عنبراباد گفت: ترویج زکات در ماه مبارک رمضان که باید نسبت بدان دغدغه ایجاد کرد و در جامعه کار کرد چراکه اثرات و موهبت آن متوجه جامعه خواهد بود.

روابط عمومی دفترامام جمعه شهرستان عنبرآباد