پیام تبریک نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

پیام تبریک نماینده مردم شریف جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سال نو و عید نوروز باستانی

بسم الله الرحمن ارحیم

یا مقلب القلوب والابصار،یا مدبر اللیل و النهار،یا محول الحول و الاحوال ،حوّل حالنا الی احسن الحال

فرا رسیدن عید نوروز باستانی و بهار طبیعت تقارن با ماه مبارک رمضان که نویدبخش روییدن زندگی، امید و معنویت است و در کلام رهبر معظم انقلاب به “سال مهار تورم و رشد تولید” نامگذاری شده را به ملت بزرگ ایران و مردم شریف جیرفت و عنبرآباد تبریک عرض می کنم.
انتخاب نوروز به عنوان آغاز سال، نشانه روح زیبایی شناس، متعادل، زنده و امیدوار ایرانی است؛ همین روحیه بود که در طول تاریخ با همه فشارها و تنگناها‌، ایران و ایرانی را در کنار همدیگر، پایدار و سربلند نگاه داشته است.
امید است در پرتو عنایت خداوند سبحان وتوجهات حضرت ولی عصر(عج) و پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب با وحدت و همدلی و آرزوی موفقیت برای دولت مردمی آیت الله رئیسی در عرصه های داخلی و خارجی، سال جدید را آغاز و با خیر و خوشی به پایان برسانیم. در سال گذشته برای توسعه و پیشرفت حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد قدم های موثری برداسته شد، بخصوص بخش کشاورزی بسیار پر رونق بود. در سال جدید ۱۴۰۲ آرزوی سلامتی و شادکامی برای مردم نجیب شهرستان های جیرفت و عنبرآباد نخبگان، ورزشکاران، هنرمندان، کشاورزان، و کسبه و سایر آحاد مردم را مسئلت دارم. ان شاالله پروژه های مهم دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد تکمیل و سالی پر خیر و برکت برای کشاورزان و دامداران و توسعه و رونق صادرات محصولات کشاورزی را در پیش رو داشته باشیم. همچنین با ارسال لایحه استان کرمان جنوبی توسط دولت به مجلس و رای قاطع نمایندگان، استان کرمان جنوبی تشکیل و تابلوی استان سی و دوم بالا رود.
اینجانب در پایان ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۲ به مردم شریف جیرفت و عنبرآباد
امیدوارم خداوند در سال نو دلهایمان را به یکدیگر نزدیکتر، تلاش و معرفتمان را بیشتر، اتحادمان را پایدارتر و گام‌هایمان را در مسیر خدمت به مردم و انقلاب استوارتر و احوالمان را در بهترین حال قرار دهد . آمین

روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی دکتر اعظمی ،نماینده مردم شریف شهرستان های جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی (دور یازدهم)