‍ امام جمعه جیرفت : از تولیدکنندگان حمایت همه جانبه شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل، حجت‌الاسلام میثم تارم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه جیرفت با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در سال جدید اظهار کرد: در راستای حمایت از تولید، باید واردات و صادرات کنترل شوند تا محصول تولید داخل به دلیل واردات بی رویه و قاچاق آسیب نبیند.
وی با بیان اینکه مهار تورم مورد توجه دولتمردان قرار گیرد و اسباب تورم را بیابند ادامه داد: کاهش هزینه‌های بودجه، کاهش وابستگی بودجه کشور به منابع نفتی، کنترل صادرات و واردات و مقابله با قاچاق عواملی است که می‌تواند بر تورم و تولید اثر مثبت بگذارد.
حجت الاسلام تارم تاکید کرد: رشد تولید خود می‌تواند بسیاری از مشکلات اقتصادی کنونی کشور را برطرف کند.
وی با بیان اینکه سخنرانی رهبری در سال نو موجب می‌شود نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شود اضافه کرد: با دقت زیاد باید سخنرانی را چندین بار گوش داد و وظایف خود را بدانیم و پیگیری کنیم.
امام جمعه جیرفت یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی خود وظایف بخش دولتی، خصوصی و آحاد ملت را مشخص کرده‌اند.
وی در بخش دیگری از خطبه نماز جمعه گفت: کسانیکه روزه نیستند حق تظاهر به روزه خواری ندارند و این عملی جرم و غیر شرعی است.
حجت‌الاسلام تارم تاکید کرد: همه سعی کنند گناه در این روزها کمتر انجام شود، امر به معروف و نهی از منکر پیگیری و بی حجابی و بدحجابی و سایر آسیب ها کاهش یابد.
وی با اشاره به اینکه ایران کشوری اسلامی است ادامه داد: نباید در مصرف کالا و سوخت اسراف کنیم و باید عیوب خود را اصلاح کنیم.
حجت الاسلام تارم با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه بی نظیری است افزود: از معنویت این ماه حداکثر بهره را ببریم چرا که پیامبر( ص) آن را ماه رحمت و برکت دانسته است./ ایرنا

تصاویر : خسرو احسانی