مدیرعامل هلال احمر استان خبرداد : امدادرسانی به ۱۶۷ آسیب دیده از سیل جنوب کرمان


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: در بارندگی‌های اخیر در جیرفت و رودبارجنوب ۳۳ خانوار متاثر از سیل دچار خسارت شدند

 به گزارش کنارصندل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان رضا فلاح گفت: با توجه به بارندگی‌های شبانه روز گذشته در شهرستان‌های جیرفت و رودبارجنوب؛ ۳۳ خانوار متاثر از سیل دچار خسارت و حادثه شدند.

او با اشاره به امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۱۶۷ نفر افزود: امدادگران و نجاتگران تا کنون ۱۲۰ نفر اسکان دادند.

فلاح با اشاره به حضور ۴۵ نیروی عملیاتی در قالب ۹ تیم در مناطق حادثه دیده تصریح کرد: ۹ دستگاه خودروی سبک و سنگین، نجات و آمبولانس در عملیات‌های امدادونجات بکار گرفته شده است.

او بیان کرد: ارزیابی منازل مسکونی، تخلیه آب منازل، توزیع بسته‌های غذایی، اقلام امدادی، توزیع و برپایی چادر امدادی از جمله اقداماتی است که توسط نیرو‌های امدادی هلال احمر انجام شده است.

فلاح  با اشاره به اینکه نیرو‌های هلال احمر ۱۰ روستا را امدادرسانی کردند؛ افزود: در این عملیات امدادرسانی تیم‌های امدادونجات از مرکز استان، واکنش سریع و شهرستان‌های جیرفت، عنبرآباد، رودبارجنوب، ساردوئیه، ماهان در مناطق حادثه دیده حضور یافتند.