. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72165 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 | 12:54 ب.ظ

آغاز نام نویسی برای آموزش های مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن در جنوب کرمان

معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صمت جنوب کرمان خبر داد؛ مجاز گفت: علاقه مندان برای نام نویسی در دوره های آموزش های مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن به اداره کل صمت جنوب کرمان مراجعه کنند. به گزارش کنارصندل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مجاز در بازدید مسئول آموزش شرکت ایمیدرو […]

معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صمت جنوب کرمان خبر داد؛

مجاز گفت: علاقه مندان برای نام نویسی در دوره های آموزش های مهارتی مشاغل مورد نیاز معادن به اداره کل صمت جنوب کرمان مراجعه کنند.

به گزارش کنارصندل به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد مجاز در بازدید مسئول آموزش شرکت ایمیدرو از امکانات و تجهیزات آموزشی مراکز فنی و حرفه ای در جنوب کرمان، گفت: با افزایش صنایع معدنی و گسترش فعالیت معادن در جنوب کرمان، کمبود نیروی ماهر و فنی بیش از هر زمان دیگری در این منطقه احساس می شود. 

او افزود: با رایزنی های متعدد، شرکت ایمیدرو آموزش و تربیت نیروی کار ماهر و فنی را در جنوب کرمان متقبل شده است.

معاون معدن و صنایع معدنی اداره کل صنعت، معدن و جنوب کرمان با اشاره به بازدید مسئول آموزش این شرکت از جنوب کرمان، بیان داشت: در این بازدید از امکانات آموزشی مراکز فنی و حرفه ای جیرفت و کهنوج بازدید شد تا امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای آموزش از سوی ایمیدرو فراهم و آموزش مشاغل مورد نیاز آغاز شود.

او با بیان اینکه علاقه مندان به کار در معادن و صنایع معدنی و جوانان جویای کار می توانند برای نام نویسی و شرکت در این دوره های آموزشی به اداره کل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان مراجعه کنند. 

 مجاز تاکید کرد: آموزش ها فورا پس از تدوین مباحث آموزشی و اتمام نام نویسی در مراکز فنی و حرفه ای شهرستان های جیرفت و کهنوج آغاز خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =