. پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72175 تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1402 | 17:47 ب.ظ

کارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در جیرفت برگزار شد

به گزار ش کنارصندل از سالن آمفی تئاتر فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ کارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با حضور دکتر نخعی،دکتر امین شهداد نژاد معاون سیاسی فرمانداری،دکتر مقبلی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جیرفت،سرهنگ اسفندیاری جانشین سپاه جیرفت برگزار شد. در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیات […]

به گزار ش کنارصندل از سالن آمفی تئاتر فاطمیه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت صبح امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ کارگاه جوانی جمعیت و حمایت از خانواده با حضور دکتر نخعی،دکتر امین شهداد نژاد معاون سیاسی فرمانداری،دکتر مقبلی سرپرست مرکز بهداشت شهرستان جیرفت،سرهنگ اسفندیاری جانشین سپاه جیرفت برگزار شد.

در ابتدای جلسه بعد از تلاوت آیات وحی سرهنگ اسفندیاری جانشین سپاه شهرسنان جیرفت ضمن خیر مقدم دقایقی را به اهدف این گارگاه برای شرکت کنندگاه پرداخت و در ادامه دکتر نوذر نخعی پزشک متخخص علوم اجتماعی و مهمان ویژه ، استاد گارگاه به ضرورت جوانی جمعیت و حمایت از خانواده پرداخت.

در حاشیه این مراسم ،سرگرد پاسدار ایوب کمالی مدیر فرهنگی سپاه شهرستان جیرفت گفت: در نظر است از این جلسات در راستای فرهنگ سازی و آموزش در کنار ابلاغیات و قوانین وضع شده حمایت از جوانی جمعیت و خانواده با همکاری ستاد جوانی جمعیت شهرستان،فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و سایر ادارات مرتبط استمرار داشته باشد.

تصاویر: خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

  1. بهرام گفت:

    😅😅😅😅😅دولت‌دارجیب‌ملت خالی‌میکنه‌.این‌رسمشنیست‌..خانه‌فساد‌..شاستی‌بلند‌گرفته‌.مردم‌به اشدفقررسیدن‌..چهارفرزند‌دقلودارم‌..پول‌لباسشون‌ندارم‌..چکنم‌…دروغ‌محض‌…مسولین‌.خوشان‌بزا‌چون‌سهم‌حوبی‌دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 2 =