. چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 72728 تاریخ انتشار : شنبه 23 اردیبهشت 1402 | 16:05 ب.ظ

با حضور بی نظیر مردم جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان به کار خود پایان داد

با حضور هنرمندان، مردم فرهنگ دوست و خون گرم جیرفت و مدیران، اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان برگزار شد. به گزارش کنارصندل ، با حضورمسئولان کشوری و استانی، داوران، هنرمندان، مردم فرهنگ دوست و مهمانواز جیرفت و مدیران، اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در محل میدان […]

با حضور هنرمندان، مردم فرهنگ دوست و خون گرم جیرفت و مدیران، اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در جنوب کرمان برگزار شد.

به گزارش کنارصندل ، با حضورمسئولان کشوری و استانی، داوران، هنرمندان، مردم فرهنگ دوست و مهمانواز جیرفت و مدیران، اختتامیه دومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی جنوب کرمان در محل میدان امام حسین(ع) جیرفت برگزار شد و مورد استقبال بی نظیر مردم قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان هم در این آیین گفت: جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی در راستای فرهنگ و اشاعه فرهنگ رضوی در جنوب کرمان جریان‌ساز بود.

بهرام مسلمی مهنی افزود: این جشنواره همدلی را بین هنرمندان، علاقه‌مندان و دلدادگان ایجاد و ثابت کرد دل‌های مشتاق با هر رنگ و شکلی مشتاق امام رضا (ع) هستند.

وی با بیان اینکه در تمام آثار هنرمندان لطف، مهر و ارادت رضوی جاری و ساری بود اضافه کرد: هنرمندان عشق خود را به اهل بیت و امام رئوف ثابت کردند.

مسلمی مهنی با اشاره به اینکه جشنواره رضوی موجب افزایش معرفت و ظهور و بروز استعداد‌های جنوب کرمان و کشور می‌شود ادامه داد: جشنواره خوب پیش رفت، اما تا مرحله ایده آل و آرمانی هنوز فاصله دارد و همت، تلاش و همراهی مشارکت همه مسئولان را می‌طلبد.

در این آیین از رضا ایرانمنش هنرمند، رزمنده و جانباز جیرفتی هم تجلیل به عمل آمد که حضور او با واکنش‌های گسترده و اشتیاق بالایی همراه شد.

کوروش زارعی یکی از داوران جشنواره در این آیین با اشاره به اینکه ایرانمنش یک پدیده و استعداد هنری خاص است گفت: اگر امروز در آرامش زندگی می‌کنیم مرهون رزمندگانی همچون رضا ایرانمنش هستیم.

علیرضا استادی یکی دیگر از داوران هم با بیان اینکه رضا ایرانمنش بیش از ۳۰ سریال ارزنده و فاخر را کار کردند اظهار کرد: کاش سالن، مکان یا خیابانی به نام ایرانمنش در شهر زادگاهش نامگذاری شود.

گزارش : امینه رزمی

تصاویر : خسرو احسانی

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =