. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 73496 تاریخ انتشار : سه شنبه 2 خرداد 1402 | 14:43 ب.ظ

جشن دختران ماه در جیرفت برگزار شد/تصاویر

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد. به گزارشکنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد. محدثه رودباری در حاشیه برگزاری این جشن، گفت: جشن دختران […]

به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد.

به گزارشکنارصندل به نقل از خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) جشن دختران ماه در سالن شهید مداحی پور شهر جیرفت برگزار شد.

محدثه رودباری در حاشیه برگزاری این جشن، گفت: جشن دختران ماه با حضور ۲۰۰ نفر از دختران کودک و نوجوان همراه با برنامه های شاد و متنوع همچون سرود، نمایش، مسابقات فرهنگی و اهدای جوایز برگزار شد‌

مسئول گروه جهادی سردار شهید مشایخی (رودباری) ابراز کرد: این جشن باشکوه با مشارکت و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، دارالقرآن الکریم شهید مطهری اداره آموزش و پرورش، مقر کتاب مهدی یاوران و گروه جهادی سردار شهید مشایخی (رودباری) برگزار شد.

وی اظهار کرد: در حاشیه برگزاری جشن دختران ماه میز کتاب با ارائه کتاب ها با موضوعات شهدا، کودک و نوجوان، مهدویت و رمان برپا شد تا در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی قدمی برداریم.

مشایخی ادامه داد: همچنین به مهمانان حاضر در جشن بسته های فرهنگی شامل کتاب و گیره روسری همراه با کارت قرعه کشی و پذیرایی اهدا شد.

مسئول گروه جهادی سردار شهید مشایخی (رودباری) یادآور شد: در طول سال در اعیاد اسلامی جشن های دختر و مادری در سالروز ولادت حضرت زهرا (س)، جشن نوجوانان کتابخوان همزمان با نیمه شعبان سالروز میلاد امام زمان (عج) را برگزار می کنیم.
وی عنوان کرد: از آنجایی که در آستانه اوقات فراغت تابستانی قرار داریم بنابراین در نظر داریم در تابستان پیش رو اردوهای یک روزه تربیتی ویژه دانش آموزان را برگزار کنیم.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 3 =