تذکر ات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، احمد نادری در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

– تذکر جواد نیک‌بین به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزرای صنعت، معدن، تجارت و امور اقتصادی و دارایی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

– تذکر حسن نوروزی به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در شکل‌گیری منطقه آزاد و منطقه ویژه اقتصادی در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره).

– تذکر علی آذری به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به کمبود امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان‌های قوچان و فاروج در استان خراسان شمالی.

– تذکر جعفر قادری به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای کشور، امور اقتصادی و دارایی: ضرورت ارسال لایحه برای اختصاص یک درصد سود سالیانه واحد‌های غیربورسی و نیم واحد‌های بورسی صنعتی برای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در استان، همچنین تذکر به همراه ۳۶ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تکمیل بزرگراه‌های کشور با استفاده از مشارکت بخش غیردولتی.

– تذکر علی‌اکبر علیزاده برمی به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اطلاعات، دادگستری و کشور: ضرورت اجرای مجازات سلب تابعیت برای همدستی با بیگانگان علیه وطن و امنیت ملی، همچنین تذکر به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر اطلاعات: لزوم حفظ ارزش پول ملی در مقابل دلار برای مبارزه با قاچاق کالا.

– تذکر علی حدادی به همراه علی آذری، حسینعلی حاجی دلیگانی، سید البرز حسینی، قاسم ساعدی، کیومرث سرمدی واله، الیاس نادران، احمدحسین فلاحی، فداحسین مالکی، مجید ناصری نژاد و سید علی یزدی‌خواه به وزیر نیرو: لزوم تسریع در اجرای طرح انتقال آب از سد طالقان برای شهرستان ساوجبلاغ و نظرآباد.

– تذکر جواد نیک‌بین به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم بازنگری در سیاست‌های اقتصادی وابسته به دلار و حل مشکلات ناشی از آن.

– تذکر حبیب‌الله دهمرده به وزیر نیرو: لزوم اقدام جدی درباره تأمین آب شرب مردم کشور به ویژه در سیستان.

– تذکر ذبیح‌الله اعظمی ساردوئی به همراه ۱۷ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تعریض و بهسازی آسفالت جاده حادثه‌خیز راه‌های جیرفت.

– تذکر جبار کوچکی‌نژاد به همراه ۱۸ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت رسیدگی به عملکرد بسیار ضعیف هلال احمر در توزیع ناعادلانه امکانات آن.

– تذکر علی حدادی به همراه ۱۲ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در تکمیل ایمنی‌سازی و احداث تونل جاده هشتگرد- طالقان.