. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 74184 تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1402 | 13:53 ب.ظ

افتتاح بیش از ۹ میلیارد تومان پروژه بهداشتی درمانی در عنبرآباد

با حضور استاندار کرمان مرکز جامع سلامت شهری، واحد رادیولوژی و تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) شهرستان عنبرآباد افتتاح شدند. جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید  به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس از عنبرآباد، صبح امروز با حضور امام جمعه عنبرآباد، استاندار کرمان، نماینده […]

با حضور استاندار کرمان مرکز جامع سلامت شهری، واحد رادیولوژی و تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) شهرستان عنبرآباد افتتاح شدند.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

 به گزارش کنارصندل به نقل از خبرگزاری فارس از عنبرآباد، صبح امروز با حضور امام جمعه عنبرآباد، استاندار کرمان، نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس و جمعی از مسؤولان تعدادی از پروژه‌های بهداشتی درمانی در حال ساخت در شهرستان عنبرآباد بازدید و سه طرح نیز افتتاح شد.

فرماندار عنبرآباد در حاشیه افتتاح پروژه‌های بهداشت و درمان این شهرستان با اشاره به دغدغه‌های مردم نسبت به نبود یک بیمارستان مجهز در شهرستان اظهار کرد: بیمارستان عنبرآباد با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی و تخصیص اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومانی از محل سفر ریاست محترم جمهور به جنوب کرمان در حال ساخت است.

 افشاری‌پور با تقدیر از پیگیری‌های استاندار نسبت به رفع کمبودها در شهرستان عنبرآباد افزود: بیمارستان عنبرآباد از مطالبات جدی مردم است که در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی با پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی همراه است و فاز اول این بیمارستان در سال جاری افتتاح می‌شود.

 به گزارش فارس، پروژه مرکز خدمات جامع سلامت شهری ۲ عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، پروژه واحد رادیولوژی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان و پروژه تجهیز و راه‌اندازی کلینیک تخصصی امام رضا(ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × یک =