. شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 74214 تاریخ انتشار : سه شنبه 16 خرداد 1402 | 15:21 ب.ظ

چهلمین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع فرهنگ وهنر در جنوب کرمان برگزار می شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: چهلمین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دو بخش عملی و تئوری ۱۷و۱۸ و ۲۰ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در جنوب کرمان برگزار می شود. جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا […]

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: چهلمین آزمون ادواری و دومین آزمون جامع بخش فرهنگ و هنر در سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در دو بخش عملی و تئوری ۱۷و۱۸ و ۲۰ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور در جنوب کرمان برگزار می شود.

جهت ورود به کانال خبری کنارصندل در روبیکا بر روی تصویر کلیک کنید

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، بهرام مسلمی مهنی با اعلام این خبر اظهارداشت: دومین مرحله آزمون جامع مرحله عملی با شرکت ۲۷۳ نفر از ۱۷ الی ۱۸ خرداد ماه در مجتمع دیجیتال شهرستان کهنوج به صورت حضوری و آزمون عملی چهلمین دوره ادواری با شرکت ۵۷ نفر۲۰ خرداد ماه  در موسسه آرمین فیلم جیرفت برگزار می‌شود .

وی با تاکید بر اینکه آزمون‌های مهارتی به منظور فراگیری و ارتقاء سطح آموزش‌های مهارتی و هنری برگزار می شوند، تصریح کرد: همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی به صورت جامع و هماهنگ در سطح کشور توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شوند.

مسلمی مهنی با اشاره به اینکه مراحل این آزمون‌ها از زمان ثبت نام تا برگزاری و صدور مدارک و گواهینامه‌ها به صورت سامانه‌ای و هوشمند است گفت: همچنین نتایج آزمون‌ها در سامانه آزمون هنر به نشانی  honarazmoon.ir پس از برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =