سینما فرهنگ جیرفت فردا ۲۸ دی ماه افتتاح می شود


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

سینما فرهنگ جیرفت فردا پنج شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری افتتاح می شود.

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی جنوب‌کرمان، با حضور مردم‌ و مسئولان سینما فرهنگ جیرفت فردا پنج شنبه ۲۸ دی ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا افتتاح می شود. 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه تجهیزات لازم در سالن سینما فرهنگ جیرفت نصب و راه اندازی شده است، گفت: سینما فرهنگ جیرفت به امکانات پخش دیجیتال سینما تجهیز و روزانه در ۲ سانس فیلم پخش می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: پس از سال ها محرومیتِ شهرستان جیرفت از داشتن سالن سینمای استاندارد، با هدف ارتقای فضاهای نمایشی کشور، سالن های نمایش قابل تبدیل به فضای نمایش سینمایی با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به امکانات پخش دیجیتال سینما تجهیز شد.

 وی بیان کرد: با همین رویکرد به همت و با پیگیری این اداره کل و همکاری سازمان امور سینمایی و موسسه سینما شهر، سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری شهید مداحی پور شهرستان جیرفت نیز مشمول حمایت های وزارت ارشاد شد که در آبان ماه امسال بهره بردار این سینما تعیین و قراراد فعالیت منعقد شد. 

حسینی با بیان اینکه سالن آمفی تئاتر تمامی مجتمع‌های فرهنگی و هنری شهرستان های جنوب استان از جمله کهنوج، رودبارجنوب، عنبرآباد، منوجان و قلعه گنج نیز تجهیز و راه اندازی می شوند، تصریح کرد: سینماهای جنوب کرمان با تجهیزات کامل از جمله سیستم صوت، نور و پرده سینما تکمیل و آماده ارائه خدمات به مردم جنوب کرمان می شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: شهرستان های جنوبی تاکنون از وجود سینمای ثابت بی‌بهره بودند و فقط در بعضی از این شهرستان ها سینمای سیار به صورت محدود فعالیت می کرد.

 حسینی توسعه و ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی و هنری را یکی از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم برشمرد و افزود: به همین منظور به‌زودی شاهد تجهیز و راه‌اندازی سالن های سینما در جنوب کرمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه سینما در این منطقه مورد توجه ویژه مردم و علاقه‌مندان قرار دارد، گفت: جنوب کرمان یکی از منطقه های مستعد کشور در عرصه فرهنگ و هنر به‌ویژه هنر سینماست و ما شاهد درخشش آثار تولیدی هنرمندان این دیار در عرصه ملی نیز هستیم.گفتنی است، همزمان با افتتاحیه سینما فرهنگ جیرفت فیلم فسیل بصورت نیم بها نیز پخش می شود.