شرکت در انتخابات قطعا” تیری است به سمت دشمنان ایران اسلامی


Warning: Use of undefined constant has_post_thumbnail - assumed 'has_post_thumbnail' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /home2/konarsan/public_html/wp-content/themes/shoraa/tabnakweb/print.php on line 27

چاپ

به گزارش کنارصندل،دکتر علی اصغر خیرخواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در سفر به شهرستان قلعه گنج ظهر امروز در جمع کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان گفت:الان رسالت من و
شما نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری متفاوت تر است.

خیرخواه افزود:حمایت های شما وشرکت در انتخابات قطعا تیری است به سمت دشمن ایران اسلامی به همین جهت الان وظیفه من و شما متفاوت تر است.

رئیس دانشگاه تصریح کرد: رسالت همه ماها به عنوان یک هموطن واجب و لازم است همشهریان عزیز را تشویق به مشارکت و حضور چشم گیر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نمائیم.

  وی گفت: تاکید ویژه می کنیم شما کارکنان زیر مجموعه دانشگاه،اعم از پزشکان ارجمند،دانشجویان عزیز و خانواده‌های محترم دانشگاهیان حتما تبلیغ و افراد را تشویق به مشارکت و شرکت در انتخابات این امر مهم کنید.گول رسانه ها و دشمنان غیره را نخورید،تا در روز” یازدهم اسفند “باحضورمان در آن روز سربلند شویم.

دکتر خیرخواه به طور سرزده از بیمارستان شهدای قلعه گنج بازدید کرد و با پرسنل بیمارستان دز خصوص کمی و کیفی امکانات صحبت کرد.

رئیس دانشگاه از ساختمان اورژانس توسعه یافته بیمارستان بازدیدکرد و گفت :به لطف خدا با وعدای که داده بودیم کار اورژانس به پایان رسیده و کمتر از یک درصد الباقی تا پایان اسفند تحویل داده می شود.

دکتر خیرخواه یک خبر خوب و عیدی به مردم قلعه گنج داد.وی اظهار داشت :موافقت L.D.Rرا به لطف خدا گرفتیم نقشهای آن آماده است به زودی ساخت آن را شروع می کتیم انشالله سالیان بعد شاهد باشیم یک LDRیک محلی برای سیانت از خانواده و افزایش جمعیت خانواده باشیم

وی با بیان اینکه قلعه گنج یکی از شهرستان های با رشد باروری ۲/۸بوده
الان یکی از افتخارات این است که یکی از شهرستان های ما رشد باروری آن خوب است شهرستان قلعه گنج پیشرو در بحث فرزندآوری است.

تصاویر : خسرو احسانی