. سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 2421 تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مرداد 1394 | 18:47 ب.ظ

” بهزادنژاد ” طی جلسه ای رسماً کاندیداتوری خود را اعلام کرد / تصاویر جلسه

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، عصر امروز جلسه درخواست جوانان شهرهای جیرفت و عنبراباد اعم از سردسیر و گرمسیر جهت حضور دکتر جهانبخش بهزادنژاد برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در روستای محل زادگاهش برگزار شد.  در ابتدای این جلسه مراد ذوالفقاری استاد جوان دانشگاه با مهم برشمردن اعتماد به جوانان گفت: جوان امروزی نیازمند بها […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل، عصر امروز جلسه درخواست جوانان شهرهای جیرفت و عنبراباد اعم از سردسیر و گرمسیر جهت حضور دکتر جهانبخش بهزادنژاد برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی در روستای محل زادگاهش برگزار شد. 

در ابتدای این جلسه مراد ذوالفقاری استاد جوان دانشگاه با مهم برشمردن اعتماد به جوانان گفت: جوان امروزی نیازمند بها دادن به شخصیت خود میباشد و ایده های نو از فکر جوان بر می خیزد.
وی افزود: پیامبر اسلام دعوت الهی خود را ابتدا از میان قوم و خویشان خود شروع نمود و برای رسیدن به هدف اصلی خود رنجهای بسیاری کشید اما سرانجام به نتیجه رسید.
ذوالفقاری گفت:راه برون رفت از مشکلات در شرایط کنونی اعتماد و بهره گیری از نخبگان متخصص است. آیا وقت آن نرسیده که به نخبگان اعتماد کنیم؟ چرا جوانان ما در شهرهای دیگر در مدیریت توانمند هستند و در جیرفت فضایی برای آنها نیست؟ ایده و طرح از ما جوانان حمایت از بزرگان.
وی در پایان سخنان خود گفت: پیروزی در هر برنامه ای فقط همت و مردانگی میخواهد. تاکنون در کنار بزرگان بودیم و با اعتماد به آنها به مبارزه با مشکلات میرفتیم برای یکبار هم شده باید به جوانان اعتماد کنیم زیرا از اعتماد به جوان متخصص و نخبه کسی ضرر نمیکند.

۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۹۰۰۰۶

در ادامه این جلسه دکتر جهانبخش بهزاد نژاد ضمن تشکر از حضور از حضور مردم در این جلسه گفت: جنوب کرمان  با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر که اقتصاد و اشتغال بیش از ۹۰درصد آنها مستقیم و غیر مستقیم وابسته به کشاورزیست طبق آمارسالانه بیش از۵/۴ میلیون تن محصولات مختلف کشاورزی در منطقه تولید میشود. سوال اینجاست که چرا با این حجم عظیم تولید شاهد عدم توسعه ،بیکاری و مشکلات اقتصادی در ایران منطقه هستیم؟

وی در ادامه افز.ود: آیا به این مسئله فکر کرده ایم که اگر به ازای هرکیلو گرم تولید در منطقه بطور متوسط فقط ۵۰۰ تومان پول به منطقه سرازیرشود سالانه بایستی بیش ازدو هزار میلیارد تومان سرمایه به منطقه افزوده میشد و با این مبلغ  هنگفت میتوانیم چه تحول عظیمی در منطقه ایجاد کنیم و اکنون جنوب کرمان یکی ازمتمول ترین مناطق کشوربود. ولی متاسفانه باید بگویم نه تنها این مبلغ  در منطقه سرمایگذاری نمیشود بلکه وامهایی هم که کشاورزان از بانکها دریافت میکنند از منطقه خارج میشود . براستی مشکل کار کجاست و چاره کار چیست؟

دکتر بهزادنژاد کشاورزی را به دو بخش تقسیم کرد:  بخش اول تولید در مزرعه وبخش دوم صنایع مرتبط با تولید محصولات کشاورزی.

وی گفت:بزرگترین مشکل صنعت کشاورزی در جیرفت، نبود تولید نهادهای کشاورزی ، نبود صنعت حمل ونقل ، نبود صنعت بسته بندی سورتینگ وبرندسازی ، نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی و همچنین عدم بازاریابی و صادرات محصولات کشاورزی میباشد. اما بزرگترین مشکل کشاورزی منطقه جنوب کرمان بومی نبودن صنایع مرتبط با کشاورزی میباشد که این صنایع باعث ایجاد اشتغال ، بهروری بیشتر از منابع ونگهداشت سرمایه و ایجاد ارزش افزوده محصولات کشاورزی در منطقه میگردد.

دکتر جهانبخش بهزادنژاد در بخش پایانی سخنان خود با اهمیت بر حفظ فرهنگ و تمدن گفت: ما باید وارث فرهنگ و تمدن نیاکان خود باشیم و برای اعتلای فرهنگ خود از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۸۴۱۲۱

IMG-20150803-WA0029IMG-20150803-WA0030IMG-20150803-WA0047IMG-20150803-WA0048IMG-20150803-WA0051IMG-20150803-WA0054
۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۸۵۸۰۲

۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۹۰۴۳۸ ۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۸۳۷۴۲ ۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۹۱۲۱۸
۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۸۳۸۲۶ ۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۹۰۷۵۴ ۲۰۱۵۰۸۰۲_۱۹۰۶۳۳

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + سه =