بهرهبرداری از ساختمان جدید بانک کشاورزی شهرستان فاریاب/ تصاویر

《ساختمان جدید بانک کشاورزی شهرستان فاریاب با هدف ارتقای سطح خدماترسانی به کشاورزان و بهرهبرداران این منطقه افتتاح شد》
به گزارش پایگاه خبری کنارصندل:آیین افتتاح و بهرهبرداری از ساختمان جدید بانک کشاورزی شهرستان فاریاب صبح امروز با حضور حجتالاسلام المسلمین گروهی امامجمعه، دکتر شکرالهی نماینده مردم شهرستانهای جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، سید ابوالحسن حسینی فرماندار فاریاب، مهندس بازگیر رئیس حوزه بانک کشاورزی جنوب کرمان، جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی و خانوادههای معظم شهدا برگزار شد.
این پروژه که در زمینیکه در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع احداث شده است، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی تکمیل و آماده خدمترسانی به مردم این شهرستان شده است.
در ابتدای این مراسم، حجتالاسلام گروهی، امامجمعه فاریاب، ضمن قدردانی از تلاشهای صورت گرفته برای احداث این ساختمان، بر اهمیت تسهیل دسترسی مردم و کشاورزان به خدمات بانکی تأکید کرد.
در ادامه، دکتر شکرالهی، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ظرفیتهای کشاورزی منطقه، به بیان اولویتهای توسعه زیرساختهای بانکی در شهرستانهای جنوبی پرداخت.
همچنین سید ابوالحسن حسینی، فرماندار فاریاب، ضمن تشکر از نگاه ویژه اداره کل بانک کشاورزی جنوب کرمان به جامعه کشاورزان شهرستان، بهرهبرداری از این مکان جدید را گامی مؤثر در جهت بهبود ارائه خدمات به این قشر زحمتکش دانست.
در پایان این مراسم، مهندس بازگیر، رئیس حوزه بانک کشاورزی جنوب کرمان، با ابراز خرسندی از افتتاح این طرح گفت: «این ساختمان متعلق به ملت بزرگ فاریاب و بهویژه کشاورزان این خطه است و امیدواریم افتتاح این مجموعه، مبارک قشر زحمتکش و پر تلاش کشاورز باشد
ابراهیم تاجیک:کنارصندل








