. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1297 تاریخ انتشار : سه شنبه 26 خرداد 1394 | 12:54 ب.ظ

نصرت سالاری مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت: خط تولید تراکتورسازی جیرفت راه‌اندازی شود

به گزارش سایت کنارصندل،مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت گفت: فعالیت شرکت تراکتورسازی ۲۰ سال پیش آغاز شده است که برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است بر همین اساس ضرورت دارد با رفع موانع خط تولید آن مجددا راه اندازی شود.نصرت سالاری ظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت تراکتورسازی در این شهرستان اظهار داشت: این کارخانه از سال ۸۹ به دلیل نوسان‌های اقتصادی تعطیل شده است که برای راه انداز مجدد آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است

به گزارش سایت کنارصندل،مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت گفت: فعالیت شرکت تراکتورسازی ۲۰ سال پیش آغاز شده است که برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است بر همین اساس ضرورت دارد با رفع موانع خط تولید آن مجددا راه اندازی شود.نصرت سالاری ظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره شرکت تراکتورسازی در این شهرستان اظهار داشت: این کارخانه از سال ۸۹ به دلیل نوسان‌های اقتصادی تعطیل شده است که برای راه انداز مجدد آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
مدیرعامل شرکت تراکتورسازی جیرفت بیان کرد: ۱۲۰ عامل نمایندگی فروش تولیدات این شرکت در سراسر کشور تعطیل شده است.
وی با اشاره به تولیداتی که در این شرکت انجام می‌شده است خاطرنشان کرد: تولیدات این شرکت شامل تراکتور کمرشکن باغی مدل گلدانی،تراکتور مکستر است که در حال حاضر هیچ تولیدی صورت نمی‌ گیرد.
سالاری عنوان کرد: فعالیت شرکت تراکتورسازی ۲۰ سال پیش آغاز شده است که برای ۷۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال کرده است بر همین اساس ضرورت دارد با رفع موانع خط تولید آن مجددا راه اندازی شود.
وی تصریح کرد: روزانه بین سه تا پنج دستگاه تراکتور در این شرکت تولید می‌ شد که می‌ توان گفت تاکنون بیش از ده‌ها هزار دستگاه تولید و وارد بازار شده است.
سالاری افزود: نمایندگی‌های زیادی در سطح کشور با برند تراکتورسازی جیرفت وجود دارد در آینده نزدیک شاهد شکوفایی رونق و کسب،کار و تولید این کارخانه هستیم.
وی با اشاره به همکاری مسئولان برای راه اندازی این شرکت گفت: همکاری همه برای راه‌ اندازی خط تولید شرکت آماده و دنبال انتقال موتور سیستم از کشور آلمان هستیم و در واقع استارت کار کارخانه زده شده است.
سالاری اظهار داشت: با تخصیص تسهیلات لازم و از سوی دیگر فراهم بودن زیرساخت مناسب در این کارخانه فعالیت مجدد تولید تراکتور بعد از ماه مبارک رمضان شروع می‌شود.

تسنیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − پنج =