. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 34382 تاریخ انتشار : یکشنبه 9 دی 1397 | 07:49 ق.ظ

قدیری ابیانه در جمع انقلابیون جیرفت:

حضور مردم در حماسه نهم دی حمایت از انقلاب و آرمان های رهبری است / تصاویر

به گزارش کنارصندل، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی شب گذشته، در دومین گردهمایی انقلابیون شهرستان جیرفت و افتتاحیه جشنواره فیلم عمار در جیرفت به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: توفیقی است که در آستانه نهم دی در جنوب استان کرمان حضور دارم . کارشناس مسائل سیاسی با اشاره […]

به گزارش کنارصندل، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی شب گذشته، در دومین گردهمایی انقلابیون شهرستان جیرفت و افتتاحیه جشنواره فیلم عمار در جیرفت به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه گفت: توفیقی است که در آستانه نهم دی در جنوب استان کرمان حضور دارم .

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به برخی فتنه های سال های گذشته گفت: فتنه سال ۸۸ گسترده از فتنه سال ۷۸ بود و این فتنه عده زیادی فریب خوردند و صدمات زیادی به کشور با دروغ به ملت زدند.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ گفت: اختلاف رای یازده میلیون رای بود و حاضر به پذیرش واقعیت نبودند و روش انقلاب های رنگین را در پی گرفتند و می دانستند تقلب نشده ولی این فتنه را راه انداختند.

قدیری ابیابه در ادامه افزود: همه افرادی که ادعای تقلب داشتند می دانستند که یازده میلیون رای تقلب نشده و حتی در جلسات خصوصی خود نیز این را تکرار می کرند ولی به مردم نگفتند و فتنه سال ۸۸ را راه انداختند و خیلی از کسانی که در این فتنه حضور داشتند در ادامه این دروغ را باور کردند .

این کارشناس سیاسی گفت: اقای موسوی در تهران رأی بیشتری داشت ولی این دلیل نبود که بگویند تقلب شده چون مردم سراسر کشور حق رأی دارند.

قدیری ابیانه افزود: عده ای از خارج از کشور در زمان فتنه گرا می گرفتند و فتنه را هدایت می کردند و چرا قوه قضاییه تاکنون این اشخاص را محاکمه نکرده است .

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تحریم ها در زمان فتنه شروع شده چون عده ای آب به آسیاب دشمن ریخته است و رویکرد دشمن بعد از فتنه سال ۸۸ در خصوص تحریم ها عوض شد و آنها تشدید کردند.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک گفت: عده ای از خواص در فتنه ۸۸ مردود شدند و حتی تا آخر مرگ خود توبه نکردند و این چنین افراد در زمان صدر اسلام نیز حضور داشتند.

وی خاطر نشان کرد: احترام به رأی مردم به فرموده رهبر انقلاب حق الناس است و کسانی که ادعای تقلب داشتند هیچ دلیل محکم پسندی نداشند و خودشان نیز این موضوع را می دانستند.

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک بیان کرد: یک عده ای نیز در مقابل فتنه سکوت کردند و این افراد نیز در مقابل خساراتی که فتنه در کشور به بار آورد نیز مسئولند.

قدیری ابیانه گفت: رئیس جمهوری ترامپ یکی از الطاف خداوند برای ایران بود که ماهیت غرب را برای کسانی که در ایران چشمشان به غرب بود را روشن کرد .

وی با اشاره به فتنه های آینده گفت: فتنه های بعدی بخاطر بی تدبیری و تحریم های اقتصادی خیلی خطرناک از فتنه سال ۸۸ است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی افزود: دشمن قصد دارد با استفاده از همین مؤلفه به ایران اسلامی فشار می آورد و در همین راستا از طریق جنگ روانی و شایعه پراکنی اهداف خود را پیش
می برند.

قدیری ابیانه بیان کرد: دشمن قصد دارد با جنگ نرم اهداف خود را پیش ببرد و زمینه فتنه بعدی همین مشکلات اقتصادی است .

سفیر سابق ایران در کشور مکزیک گفت: حدود پانزده درصد مشکلات اقتصادی کشور مربوط به تحریم است و مابقی آن مربود به سو مدیریت های داخلی است و باید اصلاح گردد.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: ما کشور ثروتمندی هستیم و می توانیم با اتکا به داخل بسیاری از مشکلات مردم را برطرف سازیم و باید به مردم رسیدگی شود تا جلو فتنه آینده گرفته شود .

وی در ادامه گفت: مسئولان کشور به اقتصاد کشور رسیدگی کنند و اکنون وضعیت اقتصاد مطلوبی بر اقتصاد کشور حاکم نیست .

قدیری ابیانه گفت: حضور مردم در نهم دی در واقع حمایت از آرمان های انقلاب و رهبری است و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زده میشود.

حامد غلامرضا زاده دبیر جشنواره فیلم عمار در شهرستان جیرفت در این مراسم گفت: امسال نهمین جشنواره فیلم عمار در شهرستان جیرفت و شهرستان های جنوبی استان برگزار می گردد.

وی گفت جشنواره عمار در بخش های مختلف مستند و فیلم های داستانی و پویا نمایی و نماهنگ فعالیت می کند.

دبیر جشنواره فیلم عمار در جیرفت گفت: از کلیه استانها و شهرها و روستاهای کشور و هنرمندان انقلابی اثار خود را به دبیرخانه ارسال می کنند و این جشنواره از طریق داورها فیلم را انتخاب می کند و به نمایش می گذارد.

غلامرضا زاده در ادامه گفت: یکی از ویژگی اصلی این جشنواره این است که فیلم ها حتی در روستا ها پخش می شود و از آن استفاده می شود.

وی افزود: موضوعات خوبی در جنوب استان جهث سوژه وجود دارد و جشنواره فیلم عمار از این اثار استقبال می کند.

دبیر جشنوراه فیلم عمار در شهرستان جیرفت گفت: توصیه می کنم بحث فیلم و رسانه را در سبد خانواده خود قرار بدهند و فیلم های جشنوراه فیلم عمار رایگان است‌.

وی گفت آثارجشنوراه عمار در حسینیه ها و مساجد به نمایش گذاشته می شود و ما این آثار را در اختیار مردم قرار می دهیم.
گزارش از: فاطمه اسکندری نسب

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =