. یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 92146 تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 | 12:46 ب.ظ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان: هسته مرکزی طرح ملی طوبی جنوب کرمان در جیرفت تشکیل شد

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه هسته مرکزی طرح طوبی جنوب کرمان در جیرفت تشکیل شده است، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، این نشست ها باید در تمامی شهرستان های جنوبی برگزار شود. به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه ریزی طرح ملی طوبی در […]

حجت الاسلام سید احمد حسینی با بیان اینکه هسته مرکزی طرح طوبی جنوب کرمان در جیرفت تشکیل شده است، گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، این نشست ها باید در تمامی شهرستان های جنوبی برگزار شود.

به گزارش کنارصندل به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، نشست برنامه ریزی طرح ملی طوبی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در این نشست، گفت: طرح ملی طوبی برنامه مرجع ملی آموزش و توانمندسازی‌ بانوان برای تبلیغ عالمانه و هنرمندانه حجاب و زیست عفیفانه است که بزودی در جنوب کرمان برگزار می شود.مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان افزود: در این طرح آموزش مربیان در سه سطح آموزش مقدماتی، تکمیلی و تخصصی به مدت ۶۰ ساعت دیده شده است. 

وی تصریح کرد: توانمندسازی کلیه دانش‌آموختگان در قالب راهبری یکساله و نظارت و پشتیبانی محتوایی از اجرای فعالیت‌های تعیین شده برای هر مربی در سطح محله و همچنین اعطای مدرک معتبر برای پذیرفته‌شدگان آزمون‌های علمی و عملی هر سطح از دیگر موارد این طرح خواهد بود. 

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری، مسئله عفاف و حجاب است که باید به این مهم توجه جدی شود هر کسی در حوزه مسئولیت خود باید به دغدغه رهبری جامع عمل بپوشاند. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه نباید در این حوزه غفلت کنیم، عنوان کرد: تاکنون درست تبیین نکردیم که رسالت انقلاب ما چه بوده باید گذشته، حال و آینده آن را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی با بیان اینکه هسته مرکزی طرح طوبی جنوب کرمان در جیرفت تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت موضوع، این نشست ها باید در تمامی شهرستان های جنوبی برگزار شود

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − 2 =