. شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 93014 تاریخ انتشار : شنبه 15 اردیبهشت 1403 | 18:52 ب.ظ

آماده سازی ۵۵ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن در رودبارجنوب آغاز شد

رییس اداره راه و شهرسازی رودبارجنوب گفت: آماده سازی ۵۵ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در رودبار جنوب آغاز شد. به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، یعقوب محمدخانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن در رودبار جنوب افزود: در راستای اجرای طرح […]

رییس اداره راه و شهرسازی رودبارجنوب گفت: آماده سازی ۵۵ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در رودبار جنوب آغاز شد.

به گزارش کنارصندل به نقل از ایرنا، یعقوب محمدخانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اجرای مراحل آماده سازی زمین های طرح نهضت ملی مسکن در رودبار جنوب افزود: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همچنین تامین زمین برای ساخت مسکن در این شهرستان، بعد از مراحل قانونی، آماده سازی زمین مورد نظر در دستورکار اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان قرار گرفت و ۵۵ هکتار زمین آماده واگذاری برای ساخت مسکن می شود.

وی در خصوص تعداد واجدان شرایط دریافت زمین در این شهرستان بیان کرد: در رودبار جنوب بعد از ثبت نام و پالایش اسامی متقاضیان بیش از یک هزار نفر واجد شرایط دریافت زمین شناخته شده که به زودی روند واگذاری آن انجام می شود.

محمدخانی اضافه کرد: برای ساخت مسکن در رودبار جنوب قطعه بندی زمین به صورت خانه حیاط دار( ویلایی) در نظر گرفته شده و طبق قرعه کشی که توسط سامانه ثبت انجام می شود قطعات زمین برای هر فرد مشخص می شود.

وی افزود: مردم در طرح نهضت ملی مسکن می توانند در کنار واگذاری زمین از تسهیلات مورد نیاز برای ساخت خانه استفاده کنند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =