. سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

کد خبر: 34275 تاریخ انتشار : یکشنبه 2 دی 1397 | 10:21 ق.ظ

طی مراسمی

از پژوهشگران برتر دانشگاه جیرفت تجلیل شد / تصاویر

  پژوهشگران برتر دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان و جمعی از اساتید و دانشجویان تقدیر شدند.   به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این […]

 

پژوهشگران برتر دانشگاه جیرفت با حضور هیئت رئیسه دانشگاه، رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی جنوب کرمان و جمعی از اساتید و دانشجویان تقدیر شدند.

 

به گزارش کنارصندل و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه جیرفت، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه در این آیین ضمن گرامی داشت هفته پژوهش گفت: تحقیق و پژوهش لازمه آموزش هستند و در راستای توسعه آموزش باید کار تحقیقاتی و پژوهشی متناسب با رشته انجام شود.

 

دکتر حمیدرضا علیزاده با اشاره به رشد تولید علم در دانشگاه جیرفت در سال های اخیر افزود: حمایت هیئت رئیسه دانشگاه از کار پژوهشی در راستای تولید علم دانش بنیان و فناوری در سال های اخیر باعث شده رشد تولید علم در این دانشگاه در سال گذشته ۷۴ درصد افزایش یابد.

 

وی تصریح کرد: امروز تولید علم باید در راستای حل مشکلات پیش روی جامعه باشد و در همین راستا دانشگاه جیرفت با دستگاه های اجرایی منطقه و حتی کشور تعامل سازنده ای دارد. لذا این فرصت مناسب برای اعضای هیات علمی برای توسعه فعالیت های پژوهشی می باشد.

 

وی با بیان این مطلب که امروز نگاه دانشگاه جیرفت به فعالیت های پژوهشی تقاضا محور است خاطرنشان کرد: دانشگاه جیرفت با اعضای هیات علمی توانمند آمادگی لازم برای کار های پژوهشی و تحقیقاتی در راستای حل مشکلات منطقه و دستگاه های اجرایی را دارد.

 

معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت افزود: برای انجام فعالیت های پژوهشی مساله محور و پاسخگو به نیازهای منطقه محور اعتبارات پژوهشی ویژه ای در نظر گرفته شده است.

 

در ادامه این آیین رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: امروز نگاه به توسعه منطقه باید نگاه علمی و برگرفته از پژوهش باشد.

 

دکتر سعید برخوری افزود: دانشگاه جیرفت به عنوان قطب تولید علم در منطقه باید در همه زمینه های پژوهشی ورود پیدا کند و این مهم نیازمند توسعه همه جانبه منطقه است.

 

وی با بیان این مطلب که کشاورزی برای مردم در جنوب استان کرمان یک اولویت در راستای تامین نیاز های زندگی آنها است خاطرنشان کرد: باید برای کشاورزی منطقه برنامه ریزی کرد و این مهم با همکاری دانشگاه جیرفت باید انجام شود که در حال پیگیری آن هستیم.

 

مدیر پژوهشی دانشگاه جیرفت هم در ادامه گفت: دانشگاه جیرفت در سال های اخیر رشد تولید علم مناسبی را پشت سر می گذارد که این مهم برگرفته از سیاست گذاری دقیق هیئت رئیسه دانشگاه می باشد.

دکتر مهدی دهرامی در ادامه گزارشی از روند تولید علم در دانشگاه ارایه کردند.

 

همچنین در این آیین از دکتر سعید برخوری که پیش از این سمت معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه جیرفت را برعهده داشتند تقدیر شد و همچنین از پژوهشگران برتر در هر دانشکده در سه سطح اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان تقدیر شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − سه =