. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1472 تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 تیر 1394 | 18:59 ب.ظ

کارخانه کیک و کلوچه در عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: کارخانه تولید انواع کیک و کلوچه در شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود. محمود اسکندری نسب در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در جیرفت اظهار داشت: کارخانه تولید انواع کیک و کلوچه در شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد آماده بهره‌برداری است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان بیان کرد: این کارخانه در کمتر از ۶ ماه، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در جهت ایجاد اشتغال در منطقه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: کارخانه تولید انواع کیک و کلوچه در شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود.
محمود اسکندری نسب در گفت‌وگو با خبرنگارتسنیم در جیرفت اظهار داشت: کارخانه تولید انواع کیک و کلوچه در شهرک صنعتی شهرستان عنبرآباد آماده بهره‌برداری است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب استان کرمان بیان کرد: این کارخانه در کمتر از ۶ ماه، با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و در جهت ایجاد اشتغال در منطقه در حال راه‌اندازی است.
وی تصریح کرد: محصولات تولیدی این کارخانه شامل انواع کیک و کلوچه است که خط تولید انواع کیک آن با ظرفیت تولید ۲۰۰ تن سالانه در حال تولید است.
اسکندری نسب عنوان کرد: خط تولید کلوچه کارخانه نیز با ظرفیت ۲۰۰ تن در سال در کمتر از ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این کارخانه بخشی از نیاز منطقه به این محصولات را تأمین خواهد شد.

 

 

تسنیم

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + یک =