. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 1554 تاریخ انتشار : یکشنبه 7 تیر 1394 | 09:44 ق.ظ

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس: ساماندهی دستفروشان؛ نیازمند برنامه‌ای منسجم

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت ساماندهی دستفروشان در کلانشهر تهران، تصریح کرد: فعالیت دستفروشان درتهران باعث بی نظمی و زشتی چهره این شهر شده لذا شهرداری تهران باید با ساماندهی دستفروشان جایگاه‌های مخصوصی برای آنها ایجاد کند. فرج الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد […]

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت ساماندهی دستفروشان در کلانشهر تهران، تصریح کرد: فعالیت دستفروشان درتهران باعث بی نظمی و زشتی چهره این شهر شده لذا شهرداری تهران باید با ساماندهی دستفروشان جایگاه‌های مخصوصی برای آنها ایجاد کند.
فرج الله عارفی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اینکه دستفروشی زمینه‌ساز ایجاد مزاحمت برای مردم و به وجود آمدن بار ترافیکی است، گفت: این معضل علاوه بر زشتی شهر موجب ایجاد نابسامانی و مشکل تردد برای عابران و ترافیک شدید می شود.

نماینده مردم جیرفت وعنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارنظر معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در خصوص ساماندهی دستفروشان بازار تهران، تصریح کرد: امیدواریم شهرداری تهران هر چه سریعتر با ساماندهی دستفروشان این منطقه، امنیت و آرامش را برای کسبه و مردم به ارمغان بیاورد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تاکید بر ساماندهی دستفروشان در تهران، یادآور شد: شهرداری تهران باید با برنامه ریزی مناسب، بررسی طرح های جایگزین و کار کارشناسانه، طرحی جامع تهیه و این معضل را در وضعیت اقتصادی کنونی به فرصت تبدیل کند.

عارفی، تصریح کرد: لازم است سازمان شهرداری به عنوان متولی هر چه سریعتر دستفروشان را جمع آوری و ساماندهی کند، بهتر است دستفروشان و فروشندگان به شکلی ساماندهی شوند که دیگر به سطح شهر و مترو برنگردند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس نهم، با انتقاد از اهمال در جمع آوری فروشندگان مترو، گفت: عدم ساماندهی فروشندگان مترو و بی توجهی به این امر برای کلان شهر تهران به عنوان پایتخت چندان خوشایند نیست.

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، با تاکید بر ساماندهی فروشندگان مترو، ادامه داد: متاسفانه شهرداری تهران هنوز موفق به رفع این معضل نشده و شهروندان تهرانی همچنان چشم انتظار ساماندهی این معضل با همت و تلاش شهرداری هستند لذا شهرداری تهران باید فروشندگان مترو را با برنامه‌ریزی هدفمند واصولی ساماندهی کند.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 20 =