. یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1636 تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 تیر 1394 | 05:16 ق.ظ

بخشدار مرکزی منوجان معرفی شد

به گزارشسایت کنارصندل بعدازظهر دیروز و با حضور جمعی از مسئولان، رضا میرشکاری به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی و از خدمات ۹ ساله دادمحمد سالاری بخشدار سابق تقدیر به عمل آمد. بخشدار سابق بخش مرکزی منوجان در این آیین گفت: ما هرچه داریم از برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر نوع […]

13940409000763_PhotoL

به گزارشسایت کنارصندل بعدازظهر دیروز و با حضور جمعی از مسئولان، رضا میرشکاری به عنوان بخشدار مرکزی این شهرستان معرفی و از خدمات ۹ ساله دادمحمد سالاری بخشدار سابق تقدیر به عمل آمد.

بخشدار سابق بخش مرکزی منوجان در این آیین گفت: ما هرچه داریم از برکات این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و هر نوع خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانیم.

دادمحمد سالاری بیان کرد: هر نوع خدمتی که برای مردم انجام شده توسط این نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که این مسئولیت را به ما واگذار و پشتیبانی کرده است و این هم در سایه ولایت و رهبری بوده که این کار کوچک را انجام دادیم.

بخشدار سابق بخش مرکزی منوجان اظهار داشت: از جمله اقدامات دیگری معرفی ۵۸ دهیار به استانداری بود که طی مراحل گزینش کار اکثر آنها انجام شده است.

وی یادآور شد: اسناد جابه‌جایی چهار روستا که مشکل آب و برق و… داشتند را عملیاتی کردیم که در راستای کاهش هزینه‌های دولت بود.

سالاری اذعان داشت: جابه‌جایی روستای مهرآباد که قبلا با عنوان تپه‌ریگ وزیری معروف بود با همکاری بنیاد مسکن صورت گرفت و مردم اسکان یافتند و مشکل آنها حل شد.

وی عنوان کرد: پیگیری و تصویب طرح هادی در ۵۰ روستا حدوداً ما تا قبل از سال ۸۴، ۱۰ روستا طرح هادی داشتند و طی خدماتی با همکاری بنیاد مسکن طرح هادی در ۵۰ روستا انجام شد.

سالاری تصریح کرد: احداث ۲۱ ساختمان دهیاری در روستاها داشتیم که از این تعداد شش ساختمان از محل درآمدهای داخلی و ما بقیه از محل کمک‌های دولت بود.

وی افزود: تاسیس شرکت تعاونی دهیاری‌ها با ظرفیت سه کامیون، یک دستگاه لودر، سه دستگاه بیل مکانیکی، ۹ دستگاه کامیونت و یک دستگاه ماشین حمل زباله از دیگر اقداماتی است که توسط بخشداری مرکزی انجام شده است.

سالاری یادآور شد: از دیگر اقداماتی که توسط بخشداری مرکزی انجام گرفته، ایجاد روشنایی معابر در روستاها و احداث غسالخانه در ۴۷ روستا و تشکیل شرکت تعاونی زنان روستایی است.

رضا میرشکاری بخشدار جدید مرکزی منوجان گفت: امسال که از طرف مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری شده است، وفاق، برابری و برادری در پیشبرد اهداف و سیاست‌های نظام نقش سازنده‌ای دارد.

وی بیان کرد: در روزهای پایانی سال که دو رویداد مهم سیاسی را داریم یکی انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دیگری نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که در همین راستا قطعا صیانت و حفاظت از آرا مردم از وظیفه اصلی ما است.

میرشکاری ابراز داشت: در سنوات گذشته اقدامات خوبی در امورات زیربنایی انجام شده است، موانع و مشکلات فراوان است و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی یادآور شد: دولت در بعد توسعه و عمران و آبادانی روستاها با ایجاد طرح‌های مشارکتی و تولیدی بر اساس ظرفیت‌های موجود اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی اذعان داشت: در همین راستا در شهرستان منوجان چندین طرح شناسایی و در کمیته برنامه‌ریزی مصوب شد و برای تأیید نهایی و ارائه تسهیلات به شورای برنامه‌ریزی استان ارسال شده است.

میرشکاری تصریح کرد: در همین زمینه ما نیز ظرفیت‌های جدید در شهرستان را شناسایی می‌کنیم و این کار را ادامه می‌دهیم.

فارس

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 15 =