. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1905 تاریخ انتشار : جمعه 19 تیر 1394 | 21:26 ب.ظ

جلسه افطاری با حضور دکتر علی اسلامی پناه و با رنگ و بوی سیاسی

به گزارش سایت کنارصندل، جلسه افطاری دوشب گذشته با حضور دکتر علی اسلامی پناه در کوچه مخابرات و به میزبانی ناصر رییسی برگزار شد. پس از جلسه افطاری دلفارد از سوی یکی از هواداران کمالی پور که در آن گروهی از اصلاح طلبان حضور داشتند و در آن جلسه طبق شنیده ها کمالی پور به […]

به گزارش سایت کنارصندل، جلسه افطاری دوشب گذشته با حضور دکتر علی اسلامی پناه در کوچه مخابرات و به میزبانی ناصر رییسی برگزار شد.
پس از جلسه افطاری دلفارد از سوی یکی از هواداران کمالی پور که در آن گروهی از اصلاح طلبان حضور داشتند و در آن جلسه طبق شنیده ها کمالی پور به عنوان گزینه اصلاحات معرفی شد همه منتظر این بودند که نظر این گروه از اصلاحات چیست؟
البته در این میان، برخی تحلیلگران سیاسی منطقه تحلیلهایی ارایه نمودند. از جمله اینکه:
۱_ هر دو کاندیدای اصلاح طلب فعالیت انتخاباتی خود را ادامه میدهند و در صورت رد صلاحیت یکی از این دو نفر هوادارانشان روی آن شخص دیگر میبندند.
۲_ با توجه به اینکه هر دو کاندیدای اصلاح طلب طرفدارانی دارند که حتی اگر یکی از دو نفر بعنوان گزینه نهایی جناح اصلاحات معرفی شود حاضر نخواهند بود که از گزینه معرفی شده حمایت کنند، در این میان فایض فرخی وارد گود شده و بعنوان گزینه اصلی معرفی تا از حمایت طرفداران هر دو کاندیدا برخوردار و جناح به پیروزی برسد.

8
تهماسب بدود مجری برنامه با شعری جلسه را اینگونه آغاز کرد: عده ای لولی پلاسی میکنند- شرح اوضاع سیاسی میکنند- از رشادتهای خود دم میزنند – حرفهای سفت و محکم میزنند. بدرود افزود: دکتر علی اسلامی پناه با کارنامه درخشان ثابت کرده است به پای اندیشه خود ایستاده و همیشه یک اصلاحاتی است.

145

در این جلسه افطاری میزبان این ضیافت ضمن خوش آمد به حضار و گرامیداشت شبهای قدر گفت: در نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران قوه مقننه در همه شئون زندگی انسانها نقش دارد و افراد بزرگ باید در این جایگاه و مجلس قرار داشته باشند. همانطوریکه در احداث یک بنا اول طراحی مهم است و بعد اجرا، در انتخاب نماینده هم باید آگاهانه عمل کرد. ایشان با عنوان اینکه امسال سال همدلی و همزبانی ازسوی رهبر انقلاب نامیده شده است لذا دولت و مجلس باید همدلی و همزبانی بیشتر باشد تا فواید آن نصب ملت شود. ما در ادوار گذشته نماینده هماهنگ با دولت نداشتیم و این یک مشکل بوده است که دودش در چشم مردم رفته است. ایشان درباره دکتر اسلامی پناه به فاکتورهای تخصص، تعامل با دولت، چهره دانشگاهی و مقبولیت ایشان اشاره کرد.

9

دکتر علی سالاری مقدم هم گفت: امروز در ممالک پیشرفته بیشترین مولفه ای که باعث پیشرفت شده دو مولفه اقتصادی و نیروی انسانی است. در کشور ما علاوه بر این دو مولفه مهم وجود رهبری فرزانه و ارزشهای شهدا و انقلاب این توسعه را دوچندان کرده است. و شهر جیرفت در حال پیشرفت و توسعه است. امروز کاندید اصلاح طلب در جیرفت کسی است که اصل واژه اصلاحات را بپذیرد.

در پایان دکتر علی اسلامی پناه مدیرکل تنقیح لوایح مجلس شورای اسلامی ضمن برشمردن خصایص و عدالت حضرت علی(ع) گفت:اگر دنیا تازه به برابری رسیده است مولا علی بیش از ۱۴۰۰ سال پیش دم از عدالت و برابری زده است. 

ایشان همچنین افزود: نظام جمهوری اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری الان به جایی رسیده است که دنیا پذیرفته که باید با ایران وارد گفتگو شود و ایران را به عنوان یک قدرت بشناسند. ایشان گفت:روز قدس یکی از نمادهای قدرت جمهوری اسلامی ایران است که ایران از افراد مظلوم حمایت میکند.شرکت در روز قدس یکی از راههای تحکیم پایه های نظام است.

دکتر اسلامی پناه با اشاره به توافقنامه لوزان گفت: با حصول توافق درست که همه مشکلات مرتفع نمیشود اما تا حدودی مشکلات اقتصادی رفع خواهد شد و اگر بتوانیم تحریمهای شورای امنیت را برداریم بزرگترین برگ برنده ملت رقم خورده است.

ایشان در پایان اعلام کرد: من زندگی ام را وقف دو شهرستان جیرفت و عنبرآباد کرده ام. من به فکر خودم افتخار میکنم من یک اصلاح طلب هستم و برای این نظام و با شما خواهم ماند و علمم را در راه شما نثار خواهم کرد و افتخار میکنم که قانون تجارت مجلس را به من سپرده اند. 

7 6 5 11 12

4

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =