. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 1928 تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 | 18:05 ب.ظ

جوان ۲۶ ساله جان زن باردار کهنوجی را گرفت

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل در اثر تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه ای توسط فردی به هویت (ع.ح)خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل در اثر تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه ای توسط فردی به هویت (ع.ح)خبر داد. مسعود معاذالهی در تشریح جزئیات این […]

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل در اثر تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه ای توسط فردی به هویت (ع.ح)خبر داد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج از وقوع یک فقره قتل در اثر تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه ای توسط فردی به هویت (ع.ح)خبر داد.

مسعود معاذالهی در تشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: در اثر تیراندازی با سلاح شکاری ساچمه ای توسط فردی ۲۶ساله به هویت (ع. ح) در شهرستان کهنوج یک زن باردار به نام (ش. ش) به قتل رسید.

این مقام قضائی اعلام داشت: با انتقال جسد مقتول به بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج نوزاد دختر نه ماهه فرد مقتول سالم به دنیا آمده است.

معاذاللهی با بیان اینکه انگیزه واقعی قتل در حال بررسی است و متهم تحت قراربازداشت موقت در زندان به سر می برد، افزود: قاتل شوهر مقتوله می باشدو ضمن معرفی خود به نیروی انتظامی علت بوجود آمدن حادثه را شوخی با اسلحه اعلام کرده است.

دادستان کهنوج فراوانی و در دسترس بودن سلاح های غیرمجاز را تهدیدی بزرگ برای امنیت شهروندان دانست وعنوان داشت:دسترسی واستفاده آسان افراد به سلاح گرم متاسفانه منجر به حوادث هولناکی از جمله وقوع قتل شده است.

وی گفت: دارندگان سلاح های غیر مجاز می توانند به صورت داوطلبانه از طریق مراجع امنیتی وانتظامی نسبت به تحویل سلاح حای خود اقدام نمایند واز معافیت های قانونی مجازات بهره مند گردند.

گفتار نو

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 4 =