. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 4189 تاریخ انتشار : شنبه 11 مهر 1394 | 07:58 ق.ظ

فاز اول جدول گذاری بلوار شهدای شهر بلوک آغاز شد

شهردار بلوک بهروز پناهنده ظهر دیروز در گفتگو باسایت کنارصندل اظهار داشت فاز اول جدول گذاری بلوار شهدار شهر بلوک با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال آغاز شد و زیر ساخت این بلوار سال گذشته به عرض ۳۰متر و طول یک کیلومتر انجام گردیده بود . شهردار بلوک عنوان کرد:  این بلوار که به نام شهدا مزین […]

شهردار بلوک بهروز پناهنده ظهر دیروز در گفتگو باسایت کنارصندل اظهار داشت فاز اول جدول گذاری بلوار شهدار شهر بلوک با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال آغاز شد و زیر ساخت این بلوار سال گذشته به عرض ۳۰متر و طول یک کیلومتر انجام گردیده بود .
شهردار بلوک عنوان کرد:  این بلوار که به نام شهدا مزین شده بود با اعتباری که در سال جاری جهت جدول گذاری و زیبا سازی آن در نظر گرفته شده بود در اولویت کاری این شهر داری قرار داشت که امروز کار اجرایی آن رسما آغاز گردید .
پناهنده افزود: فاز اول ۴ردیف جدول گذاری جمعا به طول ۳ کیلومتر می باشد که کار روکش آسفالت آن با توجه به اینکه شبکه آبرسانی این منطقه در حال تعمیر و تعویض است و در دستور کار آبفا شهرستان قرار دارد پس از اتمام پروژه آبرسانی انجام آسفالت میسر می باشد .
وی در ادامه افزود که این خیابان به کلزار شهدا منتهی می شود و باتوجه به تسریع در اجرای عملیات می طلبد مسولین و مردم اطراف بلوار با شهرداری همکاری نماییند تا در اسرع وقت این بلوار آماده گردد و که هزینه تمام پروژه ۵ میلیارد ریال پیش بینی شده است .
شهردار بلوک در پایان گفت: کار خط کشی معابر شهر بلوک با توجه به اینکه روکش آسفالت آن جدید بود انجام شد که از اداره راه و شهر سازی شهرستان جیرفت در این خصوص تشکر کرد .

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =