. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 4231 تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1394 | 09:51 ق.ظ

خدمات زیادی به روستاها سرازیر می شود ، این را در عمل نشان خواهیم داد./تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ؛ عصر دیروز، سالاری معاونت سیاسی اجنماعی فرمانداری جیرفت ،نعمتی بخشدار مرکزی ، سالاری مدیر جهاد کشاورزی جیرفت ،مهنی معاون بهره برداری اداره آب و فاضلاب روستایی و تعدادی از شوراها و دهیاران از روستاهای خاتون آباد ، کلاب سفلی ،کلاب علیا و باغبابوئیه بازدید کردند. در این روستاها از وضعیت پروژه های […]

به گزارش سایت کنارصندل ؛ عصر دیروز، سالاری معاونت سیاسی اجنماعی فرمانداری جیرفت ،نعمتی بخشدار مرکزی ، سالاری مدیر جهاد کشاورزی جیرفت ،مهنی معاون بهره برداری اداره آب و فاضلاب روستایی و تعدادی از شوراها و دهیاران از روستاهای خاتون آباد ، کلاب سفلی ،کلاب علیا و باغبابوئیه بازدید کردند.

در این روستاها از وضعیت پروژه های عمرانی ، مشکلات آب آشامیدنی ، طرح هادی ، قنات روستای کلاب سفلی و..بازدید بعمل آمد و تصمیماتی اتخاذ شد که مشکلات این روستاها مرتفع گردد.

IMG_0336 IMG_0340

حسن موسی باغی دهیار کلاب سفلی در جلسه ای که با حضور مسئولین همراه در مسجد این روستا برگزار شد گفت: روستای کلاب سفلی با جمعیتی بالغ بر ۱۶۰۰ نفر جز روستاهی پرجمعیت می باشد و جزء روستاهایی است که در همه ی مراسمات مذهبی و فرهنگی پیشتاز است و همچنین تنها روستایی است که دو خانم عضویت شورای اسلامی روستا می باشند .

وی بیان کرد: به جرأت می گویم که این روستا تاکنون چاه غیرمجاز نداشته است.

موسی باغی در ادامه از وضعیت مشکلات طرح هادی ،آب آشامیدنی،آسفالت کوچه و معابر،و ساماندهی سه راه کلاب سفلی که تصادفات زیادی در سه راه رخ داده است گفت و خواستار مرتفع کردن این مشکلات شد.

محمود سالاری معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری جیرفت گفت : ما بسیار خرسندیم که در جمع صمیمی شما مردم هستیم .

وی بیان کرد: روستای کلاب جزء روستاهای قدیمی است که حتی جاده ابریشم از کنار این روستا می گذشته است.

سالاری اظهار کرد : فرهنگ بسیار بالا، با آداب و رسوم خوب و همچنین پیشتازی در مراسمات مذهبی و فرهنگی این روستا را زبان زد کرده است.

معاون سیاسی واجتماعی فرمانداری جیرفت عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات زیادی به روستاها سرازیر می شود و این را در عمل نشان خواهیم داد.

وی تسریح کرد: به پشتوانه شوراهای اسلامی و مردم ،دهیاران زحمات زیادی کشیده اند که جای تقدیر دارد.

سالاری بیان کرد: استان کرمان یکی از ۱۳ استان است که روی بحران آب قرار دارد و مردم باید در صرفه جویی آب حداکثر تلاش خود را داشته باشند

وی ابراز کرد: ما برای احیای باغات این روستاها که متاسفانه با خشک شدن قنات رو به نابودی هستند ،حداکثر تلاش خودمان را خواهیم کرد و در اولین فرصت یک تیم کارشناسی از قنات بازدید خواهند کرد و لای روبی انجام خواهد شد.

IMG_0364

 

منصور نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت نیز با تشکر و قدردانی از دهیاران و شوراهای این روستاها گفت: از اینکه دو نفر از عضویت شوراها این روستاها خانم هستند ،نشان از بالندگی فکری این مردم است.

نعمتی بیان کرد: بحث کلی دولت تدبیر و امید روی توسعه روستاهاست و تغییر و تحولات روستاها شروع و ادامه خواهد داشت .

بخشدار مرکزی اظهار کرد: تسهیلات بسیار خوبی برای سرمایه گذاری با سود ۴ تا ۷ درصد از طرف دولت در اختیار مردم قرار می گیرد ، که این گونه تسهیلات تاکنون بی سابقه بوده است .

وی تسریح کرد: تا پایان مهرماه اعتبار بیشتری به روستاها تعلق می گیرد که می شود خدمات بیشتر و بهتری را انجام داد.

نعمتی بیان کرد: اگر مردم این روستا تعریض لازم در حریم ها را انجام دهند و حریم واقعی معابر مشخص شود ، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت با همکاری دهیار محترم در دستور کار قرار خواهد گرفت .

بخشدار مرکزی ابراز امیدواری کرد: در بحث تامین اعتبار طرح هادی ، روستای کلاب سفلی یکی از روستاهایی است که که در اولویت اجرای طرح هادی قرار گرفته است .

نعمتی در مورد سه راه کلاب سفلی که در ورودی این روستا قرار دارد گفت: طی بازدیدی که با مهندس محمودی رئیس اداره راه شهرستان داشتیم این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی همچنین در مورد کم بودن زمین برای مسکن جوانان گفت: تلاش می کنیم زمین های ورودی روستا به طرح هادی ملحق شوند و همچنین میزانی از زمین های حاشیه روستا را به این أمر اختصاص می دهیم.

مهنی معاون بهره برداری اداره آب و فاضلاب روستایی نیز با تشکر و قدردانی از مردم گفت: آب آشامیدنی روستای کلاب سفلی بهترین و بسیار سالم است.

وی گفت : ما در این روستا قطع آب نداریم و چند خانه ای هم که در ورودی روستا قرار دارند ، إن شاء الله در همین سال تخصیص اعتبار شده است و توسعه شبکه و آبرسانی انجام خواهد شد.

مهنی از مردم خواست در بحث پرداخت قبوض آب و اخذ امتیاز آب آشامیدنی اقدام کنند تا ما بتوانیم خدمات بیشتری ارائه دهیم.

 

IMG_0358

 IMG_0372

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هفده =