. شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 6099 تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 آذر 1394 | 18:42 ب.ظ

همایش اصلاحات و انتخابات پیش رو با سخنرانی کواکبیان در جیرفت برگزار شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، همایش اصلاحات و انتخابات پیش رو با سخنرانی مصطفی کواکبیان شامگاه پنج شنبه در جمع اصلاح طلبان جیرفت در تالار باغ شیرین برگزار شد. کواکبیان گفت: وقتی جمهوریت هست یعنی انتخابات و وقتی انتخابات هست رقابت وجود دارد و برای رقابت نیز حزب باید تشکیل شود و انتخابات بدون حزب را نمی […]

به گزارش سایت کنارصندل، همایش اصلاحات و انتخابات پیش رو با سخنرانی مصطفی کواکبیان شامگاه پنج شنبه در جمع اصلاح طلبان جیرفت در تالار باغ شیرین برگزار شد.

کواکبیان گفت: وقتی جمهوریت هست یعنی انتخابات و وقتی انتخابات هست رقابت وجود دارد و برای رقابت نیز حزب باید تشکیل شود و انتخابات بدون حزب را نمی توان برگزار کرد.

به گزارش ایرنا مصطفی کواکبیان شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح دفتر حزب مردم سالاری در جیرفت افزود: باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم زیرا تجربه نشان داده هرچه میزان مشارکت مردم بیشتر باشد به نفع اصلاح طلبان است.
وی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات علاوه بر حفظ وحدت ملی، ضریب امنیت ملی کشور را نیز افزایش می دهد.

دبیرکل حزب مردم سالاری بیان کرد: مجلس فعلی باید خانه تکانی شود و نمایندگانی متخصص و دلسوز جایگزین شوند.
وی گفت: فساد مالی را باید ریشه کن کرد لذا مجلس باید در این زمینه تلاش کند.


کواکبیان اظهار کرد: اگر آن گونه که برخی نمایندگان در زمینه برنامه فیتیله حساسیت داشتند، روی مسائل مالی هم حساسیت داشتند بابک زنجانی وجود نداشت.
وی گفت: دولت بر اساس برنامه مجلس حرکت کرده لذا مجلس کارآمد می تواند یک دولت کارآمد درست کند.

 

دبیرکل حزب مردم سالاری افزود: زمانی که اعلام می کنیم جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی یعنی انتخابات لذا این مقوله یعنی رقابت و رقابت به معنای فعالیت حزب است.

وی با اشاره به محاسن انتخابات حزبی و استانی در جامعه اظهار کرد: وقتی نماینده ای در حوزه انتخاباتی ادعای اصلاح طلبی کرده و در مجلس ۱۸۰ درجه راهنمای راست می زند، باید حزب بر آن نظارت کند تا از این مسائل پیش نیاید.


کواکبیان ادامه داد: حزب مردم سالاری در تمامی استان های کشور دفتر مستقل دارد و در ۲۳۰ شهرستان احکام دبیران این حزب صادر شده است.


وی با اشاره این که دفاتر این حزب خودگردان هستند گفت: حزب مردم سالاری در ۱۲۷ شهرستان دفتر مستقل دارد و در استان کرمان نیز هشت دفتر مستقل داریم.


وی همچنین با ابراز تاسف از وجود مناطق محروم در جنوب کرمان افزود: امیدواریم در فضای دولت تدبیر و امید تحولی در مجلس آینده صورت گیرد تا شاهد تحول در این منطقه باشیم.

دبیرکل حزب مردم سالاری خاطرنشان کرد: گروه اصلاحات این نظام را از آن خود می داند و ما برای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه کردیم.
وی گفت: منظور از اصلاحات، اصلاح نابسامانی هاست تا نظام حفظ شود و مردم راضی بمانند.

کواکبیان با بیان این مطلب که اصلاحات از پایین به بالا نگاه می کند تصریح کرد: خواسته های مردم برای ما مهم بوده لذا در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کرده و خط قرمزها را رعایت می کنیم.


دبیرکل حزب مردم سالاری در دو روز گذشته در جمع اصلاح طلبان شهرستان های رفسنجان و زرند نیز سخنرانی کرده بود.

 

IMG_4644 IMG_4648 IMG_4653 IMG_4659 IMG_4662 IMG_4664 IMG_4666 IMG_4668 IMG_4670 IMG_4671IMG_4672IMG_4673  IMG_4685 IMG_4688 IMG_4696 IMG_4698 IMG_4701 IMG_4703 IMG_4704 IMG_4706 IMG_4707 IMG_4717 IMG_4725

نظرات بینندگان:

  1. یا علی گفت:

    سلام خدا قوت فقط انشالله که انتخابات همراه باشه با پای صندوق اومدن اکثریت ملت چون به نفع اصلاح طلباس به حول قوه الهی یا علی خدا پشتو پناهتون

  2. امید گفت:

    زنده باد اصلاحات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =