. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 7082 تاریخ انتشار : سه شنبه 1 دی 1394 | 05:31 ق.ظ

بی حرمتی ماهنامه بهشت کویر به مردم شریف جیرفت / مردم منتظر پاسخ مسئولین هستند

به گزارش سایت کنارصندل ، در یک اقدام مغرضانه و دور از انصاف و جوانمردی  ماهنامه بهشت کویر در شماره ۷ خود در مورخه ۲۹ آذر ۹۴ مطلبی به نام «خانواده هاشمی در جیرفت » که در ستون طنزخونه آن نوشته شده و به چاپ رسانده است، حرمت و فرهنگ مهمان نوازی شهر جیرفت را […]

به گزارش سایت کنارصندل ، در یک اقدام مغرضانه و دور از انصاف و جوانمردی  ماهنامه بهشت کویر در شماره ۷ خود در مورخه ۲۹ آذر ۹۴ مطلبی به نام «خانواده هاشمی در جیرفت » که در ستون طنزخونه آن نوشته شده و به چاپ رسانده است، حرمت و فرهنگ مهمان نوازی شهر جیرفت را شکسته و مردم آن را به تمسخر گرفته است.

آیا قلب هر شهروند جیرفتی که هیچ ، قلب هر شهروند استانی بدرد نمی آید که ماهنامه ای که به نام میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمان است و باید از فرهنگ و تمدن این شهر دفاع کند ،با مطلبی بسیار دردآور حرمت و فرهنگ این شهر را زیر سوال ببرد و به این شهر توهین کند و بگوید این ها دست از جان شسته هستند و از ریختن خون هراسی ندارند؟!

و یا در جایی دیگر از مطلب با توهین به مردم حوزه کنارصندل بگوید که انگار در دهه ی اول قرن ۱۴ شمسی به سر می بردند و هر کدام ۱۲ متر پارچه به پا داشتند و…

که هر بند این مطلب توهین به لهجه ، مهمان نوازی ، فرهنگ ، پوشش و غیره این مردم شریف است.

مردمی که در در این فصل محصولات کشاورزی شان را سرما زده است اما با تلاش بی وقفه سعی در جبران ضرر خود دارند و باید دست چنین مردم زحمت کشی را بوسید، آنوقت چنین ماهنامه ی نوپایی باید حرمت و فرهنگ این شهر را بشکند؟!

مگر همین چند روز پیش دانش آموز همین شهر با کتاب فرهنگ عامه مردم شهرستان جیرفت در بین نزدیک به هشت هزار طرح پژوهشی از سراسر کشور رتبه ی دوم خوارزمی کشور را کسب نکرد؟!

آیا شما که با این ماهنامه حامی فرهنگ و تمدن این شهر هستید بهتر نبود جای این طنز سخیف و دردآور ، حداقل خبر این نخبه ی جیرفتی را پوشش می دادید ؟!

آیا شما موفقیت های هنرمندان ،نخبگان و مردم این شهر را در سرتاسر کشور نمی بینید ؟! که به خود اجازه دادید چنین طنز پر از توهینی برای مردم این شهر بنویسید؟!

اصلا وارد بقیه جزئیات در مورد توانمندی این شهر در تمام عرصه ها و بخصوص فرهنگی نمی شویم ، فقط عکس از مطلب این ماهنامه را در سایت قرار می دهیم و قضاوت را به عهده ی مردم عزیز استان پهناور و همیشه سرافراز کرمان و جیرفت می گذاریم و از مسئولین دلسوز و عزیزمان بخصوص امام جمعه محترم، فرماندار پرتلاش ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و بقیه مسئولین می خواهیم پاسخ این ماهنامه ی خاطی را هر طور که صلاح می دانند بدهند که مردم منتظرند .

 

IMG_20151222_082009IMG_20151222_082007

 

نظرات بینندگان:

  1. R گفت:

    من یکبار از شیراز به جیرفت سفر کردم.واقعا ادم حس میکنه ادمای اونجا از عصر حجر اومدن و فوق العاده بی فرهنگ بودند

  2. بحرآسمانی گفت:

    خیلی ساده اید داره مستقیم توهین میکنه انوقت یکی میگه واقعیته یکی میگه …
    برادر من باید در نشریات اگه مشکلی هم هست بصورت مودبانه نوشته بشه

  3. صالح گفت:

    من به عنوان یک شهروند جیرفتی هیچ توهینی در این متن نمیبینم
    این متن طنز حقایقی رو گفته که ما طاقت شنیدنش رو نداریم و تمام واکنش ها به این مطلب درستی این مطلب رو میرسونه اگر نه که بی حرمتی نبوده

  4. سینا گفت:

    سلام … برادر نگران نباش ، دست نجس نتواند آلوده کند دریا را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =