. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7944 تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 | 10:58 ق.ظ

در راستای برنامه‌ طرح تحول سلامت کشور

با ۴٫۵ میلیارد تومان اعتبار،درمانگاه ویژه کهنوج کلنگ‌زنی شد/تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل ،با ۴٫۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای برنامه‌ طرح تحول سلامت کشور با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت درمانگاه ویژه کهنوج کلنگ‌زنی شد. محمدرضا محمدی‌ساردو رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان درمانگاه ویژه بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج اظهار داشت: این درمانگاه با زیربنای بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ […]

به گزارش سایت کنارصندل ،با ۴٫۵ میلیارد تومان اعتبار در راستای برنامه‌ طرح تحول سلامت کشور با حضور رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت درمانگاه ویژه کهنوج کلنگ‌زنی شد.

۱۳۹۴۱۰۲۲۰۰۰۸۷۸_PhotoL

محمدرضا محمدی‌ساردو رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت در آیین کلنگ‌زنی احداث ساختمان درمانگاه ویژه بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج اظهار داشت: این درمانگاه با زیربنای بالغ بر یک‌هزار و ۸۰۰ مترمربع و با بیش‌ از ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه که در راستای برنامه طرح تحول سلامت کشور است، احداث می‌شود.

وی بیان داشت: برخی از پروژه‌ها و برنامه‌های طرح تحول سلامت در جنوب کرمان اجرا شده است که در حال حاضر کلنگ‌زنی درمانگاه ویژه شهرستان کهنوج و ماه گذشته کلنگ‌زنی درمانگاه ویژه در جیرفت، از جمله آنها به‌شمار می‌روند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با اشاره به شیوه تأمین اعتبار پروژه تصریح کرد: بیش‌ از ۲۰ درصد مبالغ مربوط به ساخت درمانگاه کهنوج از وزارتخانه به حساب این دانشگاه واریز شده است که در حال حاضر با این میزان تأمین اعتبار، کار را آغاز می‌کنیم، همچنین در ادامه پیشرفت کار به تدریج بقیه موارد اعتبار تخصیص یافته از طرف وزارتخانه به حساب دانشگاه واریز می‌شود تا این پروژه تکمیل شود.

وی افزود: درمانگاه کهنوج ساختمانی در سه طبقه شامل اتاق‌های مطب پزشکان برای معاینه، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی است.

۱۳۹۴۱۰۲۲۰۰۰۸۷۳_PhotoL

محمدی‌ساردو با اشاره به اینکه در گذشته درمانگاه‌هایی در بیمارستان‌‌ها راه‌اندازی شده بود، خاطرنشان کرد: در این زمینه مشکلات بسیاری در حوزه درمانی برای ارائه خدمات به بیماران به وجود آمده بود.

وی با بیان اینکه فضای درمانگاه‌های موجود در بیمارستان کم بود، افزود: برای رفع این مشکل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصمیم گرفت که پروژه‌هایی از جمله درمانگاه‌های ویژه را اجرایی کند.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت با بیان اینکه این پروژه در یک سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار داشت: امیدواریم که با راه‌اندازی درمانگاه ویژه کهنوج پزشکان را در سیستم درمانی آن مستقر کنیم.

منبع:فارس

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 9 =