. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 7924 تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 دی 1394 | 04:29 ق.ظ

فرماندار جیرفت:

تصویب مرز هوایی جیرفت تنها چالش صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان

فرماندارجیرفت درنشستی که با موضوع بررسی راه اندازی گمرک در فرودگاه جیرفت، برگزار شدخاطرنشان کرد تصویب مرز هوایی جیرفت تنها چالش سر راه صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان است.   به گزارش سایت کنارصندل ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت در جلسه بررسی راه اندازی گمرک در فرودگاه جیرفت از پی گیریهای استاندارمحترم کرمان […]

فرماندارجیرفت درنشستی که با موضوع بررسی راه اندازی گمرک در فرودگاه جیرفت، برگزار شدخاطرنشان کرد تصویب مرز هوایی جیرفت تنها چالش سر راه صادرات محصولات کشاورزی جنوب استان کرمان است.

 

ccc1%2046

به گزارش سایت کنارصندل ، احمد امینی روش فرماندار جیرفت در جلسه بررسی راه اندازی گمرک در فرودگاه جیرفت از پی گیریهای استاندارمحترم کرمان در راستای تصویب مرز هوایی جیرفت قدردانی نمود.

 

وی همچنین با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید در شهرستان جیرفت و منطقه جنوب کرمان ،راه اندازی اداره کل حمل ونقل پایانه ها،راه اندازی فرودگاه راپس از هفت سال تعطیلی، راه اندازی گمرک، اتاق بازرگانی و پیگیری احداث پایانه صادراتی از جمله این فعالیت هایی برشمرده که در توسعه اقتصادی منطقه تاثیرگذار هستند.

 

نماینده عالی دولتدرجیرفت با بیان این مطلب که”ظرفیت های کشاورزی جنوب کرمان و تولید سالیانه چهار و نیم میلیون تن انواع محصولات کشاورزی و از سوی دیگر جابجایی مسافر این ضرورت را ایجاد کرده تا شاهد تصویب مرز هوایی در فرودگاه جیرفت باشیم از ادامه پیگیریهای لازم در این راستا خبرداده است.

ccc1%2045

وی با بیان این مطلب که تصویب مرز هوایی در توسعه صادرات محصولات کشاورزی موثر است توضیح داده است:با تحقق این امر شاهد آن خواهیم بود که محصولات تولید شده با کیفیت بالاتر و مدت زمان کوتاه تر از جنوب کرمان به بازارهای داخلی و خارجی ارسال می شود که این خود رونق اقتصادی را به همراه دارد.

 

امینی روش تصریح کرد: تمامی موارد درخواست شده و ظرفیت های جنوب کرمان در زمنیه تصویب مرز هوایی در قالب یک کتابچه تهیه و به وزارت کشور ارسال شده که در صورت تصویب نهایی از طریق رسانه ها این موفقیت به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − چهار =