. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 9090 تاریخ انتشار : سه شنبه 27 بهمن 1394 | 06:48 ق.ظ

رئیس هیئت بوکس جیرفت:

جیرفت قهرمان مسابقات بوکس استان کرمان شد

به گزارش سایت کنارصندل ،رئیس هیئت بوکس جیرفت گفت: تیم جیرفت قهرمان مسابقات بوکس استان کرمان شد. فرامرز منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بوکس استان کرمان با شرکت ۹۰ ورزشکار و در وزن‌های مختلف و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد. […]

به گزارش سایت کنارصندل ،رئیس هیئت بوکس جیرفت گفت: تیم جیرفت قهرمان مسابقات بوکس استان کرمان شد.

فرامرز منصوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: مسابقات قهرمانی بوکس استان کرمان با شرکت ۹۰ ورزشکار و در وزن‌های مختلف و رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان به میزبانی شهرستان جیرفت برگزار شد.

رئیس هیئت بوکس جیرفت بیان کرد: در این مسابقات تیم‌هایی از شهرستان‌های کرمان، سیرجان، شهربابک، جیرفت و زرند شرکت داشتند که در پایان و در رده تیمی تیم شهرستان جیرفت اول، کرمان دوم و سیرجان سوم شدند.

منصوری با اشاره به استقبال خوب از این ورزش در جیرفت گفت: تمام توان خود را برای ساماندهی بهتر این ورزش در جیرفت به‌کار بسته‌ایم تا ورزشکاران این رشته در مسابقات کشوری هم صاحب عنوان شوند.

وی با بیان اینکه این ورزش نیاز به حمایت‌ها و حضور مسئولان در کنار ورزشکاران دارد، اظهار کرد: استعدادهای خوبی در جیرفت وجود دارد که در صورت حمایت‌های ویژه این ورزش به‌عنوان یک ورزش آینده‌دار و قهرمان تربیت‌کننده می‌تواند، مطرح باشد. منصوری گفت: نوجوانان و جوانان بسیاری در این شهرستان در زمینه ورزش بوکس فعال هستند که در حال حاضر بیش از ۵۰ نفر ورزشکار در باشگاه هیئت به فعالیت می‌پردازند.

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =