. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 9532 تاریخ انتشار : سه شنبه 18 اسفند 1394 | 06:34 ق.ظ

در جلسه شورای ترافیک

فرماندار جیرفت: مطبوعات برای آموزش و بالابردن فرهنگ عمومی کمک کنند/برخورد قاطع پلیس با متخلفان/باید مثل همیشه زمینه آرامش و امنیت را فراهم کنیم

به گزارش سایت کنارصندل ،صبح دیروز با حضور مسئولین شهرستان ،جلسه شورای ترافیک در فرمانداری جیرفت برگزار شد. فرماندار جیرفت در این جلسه با قدردانی از خبرنگاران گفت: مطبوعات برای آموزش و بالابردن فرهنگ عمومی کمک کنند تا اینکه زمینه آرامش و امنیت را فراهم کنیم. وی افزود:بخشی هم به برخورد قاطع پلیس با متخلفان […]

به گزارش سایت کنارصندل ،صبح دیروز با حضور مسئولین شهرستان ،جلسه شورای ترافیک در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

File0407

فرماندار جیرفت در این جلسه با قدردانی از خبرنگاران گفت: مطبوعات برای آموزش و بالابردن فرهنگ عمومی کمک کنند تا اینکه زمینه آرامش و امنیت را فراهم کنیم.

وی افزود:بخشی هم به برخورد قاطع پلیس با متخلفان برمی گردد.

 

امینی روش بیان کرد: مردم باید پلیس را دوست خودشان بدانند که متاسفانه رابطه عاطفی بین مردم و پلیس منفی است و برخی از تحصل کرده ها از دیدن پلیس احساس آرامش نمی کنند.

File0355

فرماندار جیرفت در این جلسه با تشکر و قدردانی ویژه از حضور دشمن شکن مردم در انتخابات گفت: مردم تحت هر شرایطی پای نظام انقلاب و ارزش ها و رهبری هستند و با مشارکت حداکثری همیشه پیشگام بوده اند .

 

وی از تلاش های شبانه روزی همه مدیران نیز جای تقدیر و تشکر کرد و گفت: مدیران برگ زرین دیگری در تاریخ انقلابی این شهرستان به یادگار گذاشتند و حضور مردم درسی است برای خدمتگزاران زیرا مردم سرمایه های اصلی و ستون فقرات نظام هستند و باید قدر شناس آنها باشیم .

 

وی افزود: همه پای کار بودند آنهم برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه همین که افکار عمومی و کارشناسان تایید کردند که از سالمترین انتخابات طی ۳۷ سال بوده است جای افتخار دارد.

File0387

امینی روش با خرسندی بیان کرد:جیرفت نشان داد در همه زمینه های دارای ظرفیت بالایی است و مردم نیز از رشد و شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند.

 

وی با تقدیر و تشکر از عوامل پلیس گفت:علی رغم اینکه در امکانات و اعتبارات محدودیت داشتیم ولی مدیران تلاش کردند آنچه که در مسائل کلان شهرستان و حوزه ترافیک نیاز است به ما کمک کنند وهمراهی دستگاه های اجرایی بزرگترین دستمایه ما در همدلی و رفاقت هاست.

 

وی افزود:در حوزه شهرداری و راه و شهرسازی جای تشکر دارد که در سال ۹۴ چندین نقطه حادثه خیز اصلاح گردیده و در حوزه شهری راستگردهایی احداث شده است.

File0377

امینی روش از رسانه ها و مطبوعات خواست تا اینکه چشم اندازهای گردشگری را را به عنوان گنجینه های بزرگ معرفی کنند و گفت: عاجزانه از خانه مطبوعات و رسانه ها می خواهم در پایان سال جاذبه های گردشگری را به تصویر بکشند و یک چهره همیشه سرسبزی را باید از سبزواران به نمایش بگذاریم اگر چه کار ظریفی است ولی همه ثابت کردند که می توانند این کار را انجام بدهند .

 

وی گفت :انتظار است زمینه سفرهای نوروزی را برای مسافران فراهم کنیم و شاهد کاهش تلفات و خسارات باشیم و میراث فرهنگی باید نسبت به معرفی جاذبه های گردشگری اقدام کند.

 

وی افزود: ای چه بسا نصب یک پلاکارد که مقدم مهمانان نوروزی را گرامی می داریم می تواند در روحیه و نشاط مهمانان تاثیرگذار باشد.

File0349

فرماندار جیرفت تصریح کرد:در بحث راستگردها و تعریض های صورت گرفته در شهر گفت:اجازه ندهید که تیرهای برق منجر به قتل بشوند قطعا" پرداخت خسارت ناشی از این مورد به عهده دستگاه مقصر است.

 

وی در مورد چهارشنبه آخر سال  نیز گفت: باید به نحوی مدیرت شود که شاهد بروز حوادث ناخوشایند فرهنگی نباشیم .

 

File0429

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت در این جلسه نیز با تقدیر و تشکر از مسئولان اجرایی و نظارت گفت: تقدیر و تشکر دارم از مسئولین اجرایی و نظارتی و اصحاب رسانه که کمک کردند تا اینکه یک انتخابات پر شور و بدون حاشیه برگزار شود.

 

وی بیان کرد:  نماینده پل ارتباطی بین مردم ومسئولان کشوری و وزراء است و باید کاستی ها را بیان کند و نبایداو را به اشتباه در امر عزل و نصب مدیران دید. وی افزود: در شهرهای کوچک وظیفه نماینده طوری دیگر جا افتاده که فکر می کنند وظیفه اش عزل و نصب ها است این فکر را باید از ذهن مردم بزداییم.

File0375

وی با تاسف گفت: شایعاتی را داریم که متاسفانه در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی پست تقسیم می کنند، وای به حال نماینده ای که خود را وامدار گروه و جناح خاصی بداند و کسی موفق خواهد شد که شایسته سالاری را مد نظر داشته باشد و مشاوره بدهد و بعد دنبال کارهای اساسی برود.

 

وی در مورد نحوه برخورد با مسافران نوروزی گفت: اگر دلسوز جیرفت هستیم باید از یک سری تخلفات جزیی مهمانان نوروزی چشم پوشی کنیم نباید خودرویی را به خاطر یک تخلف کوچک توقیف کرد باید چشم پوشی کنیم و پلیس خوب کسی است که چشم هایش را روی هم بگذارد با فکر و تدبیرعمل کند جاهایی هم باید گذشت کرد ولیکن حضور فیزیکی پلیس خیلی تاثیرگذار است و نباید مهمانی با خاطره بد از جیرفت خارج شود.

File0351

File0344

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =