. شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 10210 تاریخ انتشار : سه شنبه 17 فروردین 1395 | 03:52 ق.ظ

اقتصاد مقاومتی مهمترین سیاستها در حوزه تولید محسوب می شود

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت : اقتصاد مقاومتی مهمترین سیاستها در حوزه تولید محسوب می شود و در این سیاستها بندهای متعددی مربوط به حوزه کشاورزی وجود دارد که نشانگر اهمیت این بخش است. احمد امینی روش فرماندار جیرفت در دیدار نوروزی با مدیران وکارکنان ادارات با اشاره به شعار امسال با عنوان « […]

به گزارش سایت کنارصندل ،فرماندارجیرفت گفت : اقتصاد مقاومتی مهمترین سیاستها در حوزه تولید محسوب می شود و در این سیاستها بندهای متعددی مربوط به حوزه کشاورزی وجود دارد که نشانگر اهمیت این بخش است.

cccc%201

احمد امینی روش فرماندار جیرفت در دیدار نوروزی با مدیران وکارکنان ادارات با اشاره به شعار امسال با عنوان « اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تعیین شده است، افزود: باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا زمینه تحقق این خواسته مقام معظم رهبری فراهم شود.

cccc%202

فرماندار جیرفت در دیدار با کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی اظهار کرد: پایه جبهه اقتصادی کشور بخش کشاورزی است بنابراین باید در جبهه جدید اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری و اراده دولت است با بسیج نیروهای جهادی، انقلابی و متخصص در راستای رشد و شکوفایی کشور به ویژه بخش کشاورزی گام‌های اساسی‌تری برداشته شود.

 

وی با بیان اینکه توجه به بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی و اشتغال از برنامه‌های اصلی شهرستان است، افزود: ایجاد زمینه اشتغال در همه بخش‌ها از برنامه‌های سال جاری محسوب می‌شود. فرماندار جیرفت بر ضرورت افزایش کمیت و کیفیت تولیدات کشاورزی تأکید کرد و گفت: شهرستان جیرفت در زمینه توجه به کشاورزی در سطح کشور از رتبه‌های برتر است.

cccc%203

امینی روش گفت" حجم تولید سالانه انواع محصولات باغی، زراعی و دامی در این شهرستان یک ونیم میلیون تن است وی گفت: بهینه سازی هزینه، عملا بهره وری را بالا می برد وبهترین تعریف از اقتصاد مقاومتی افزایش بهره وری می باشد. وی افزود: مدیران باید این نکته را سرلوحه کارشان قرار دهند که هدف مشترک همه ما اعتلای کشور و شهرستان می باشد لذا باید از تمام ظرفیت های موجود برای رسیدن به این هدف استفاده کنیم.

cccc%204

وی تصریح کرد: مسئولان جهاد کشاورزی و بانک عامل موظف هستند به کلیه طرح‌های مرتبط با کشاورزی از هر جنس محصول، توسعه باغات اراضی شیب‌دار از صنعت سوخت تا فرآوری محصولات، دامداری‌های سبک و سنگین، مرغداری گوشتی یا تخم‌گذار، پرورش آبزیان گرمابی یا سردابی، زینتی یا غیر زینتی مشروط به این‌که اهلیت کار را متقاضیان داشته باشند، پرداخت کنند.

cccc%205 cccc%206cccc%207 cccc%208

امینی روش گفت: تصمیمات ما باید در راستای رضایت خداوند و حفظ منافع ملی و عمومی می باشد و مطمئنا مدیران وقتی این مساله را همیشه مدنظر داشته باشند ، به طور قطع موفق خواهند شد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) ، با تبریک این روز بزرگ و عید نوروز ، از تلاش ها و خدمات مسئولان شهرستان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و گفت: نتیجه کار جمعی و تعامل و هماهنگی مسئولان شهرستان باعث شد که درایام به بهترین نحو در خدمت زائران و مسافران نوروزی باشیم.

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =