. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 13811 تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 مرداد 1395 | 18:28 ب.ظ

فرماندار جیرفت در جمع مردم منطقه رمون:

عزم دولت در جهت رفع محرومیت از مناطق روستایی است+تصاویر

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، فرماندار جیرفت روز سه شنبه به نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و جمعی از مدیران شهرستانی از روستاهای منطقه رمون از توابع بخش مرکزی ساردوئیه بازدید نمودند.   در این بازدید در جمع اهالی روستا کنگری ،یکی از اهالی به بیان مشکلات و تنگناهای روستا پرداخت و خواستار […]

به گزارش سایت خبری تحلیلی کنارصندل ، فرماندار جیرفت روز سه شنبه به نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و جمعی از مدیران شهرستانی از روستاهای منطقه رمون از توابع بخش مرکزی ساردوئیه بازدید نمودند.

 

در این بازدید در جمع اهالی روستا کنگری ،یکی از اهالی به بیان مشکلات و تنگناهای روستا پرداخت و خواستار مرتفع کردن مشکلات این منطقه شد.

 

احمد امینی روش فرماندار جیرفت گفت: عزم دولت در جهت رفع محرومیت از مناطق روستایی است.

 

وی افزود: اولویت سیاست های اقتصادی دولت اشاعه فرهنگ تولید و اقتصاد مقاومتی در روستاهاست.

 

علیرغم امکانات انجام شده طی سال های گذشته متاسفانه محرومیت در بعضی روستاها وجود دارد.

وی ادامه داد: اراده دولت تدبیر و امید بر تکمیل زیرساخت های مناطق روستایی است.

 

وی با بیان این مطلب که زمینه بازگشت مردم به روستاها امیدوارکننده است ،خاطر نشان کرد: مهمترین برنامه دهیاران و شوراهای اسلامی احیای تولید و توسعه بنگاه های اقتصادی در روستا باشد.

 

وی اضافه کرد: ضمن برنامه های کوتاه مدت و ضربتی برنامه های درازمدتی را با هدف تامین زیرساختهای لازم ، تقویت تولید و معیشت و در نهایت بالا بردن ضریب ماندگاری ساکنان روستاها نیز پیش بینی کرده ایم.

 

امینی روش بیان کرد:تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات فرا روی مردم این منطقه و همچنین توسعه بخش گردشگری ان را به عنوان یک اولویت کاری تعریف کرده ایم تا مردم این روستا در آرامش و بدون از هرگونه دغدغه امرار معاش و امکانات رفاهی و آموزشی با نشاط به کار و تلاش خود ادامه دهند.

IMG_5901 IMG_5874 IMG_5879 IMG_5889 IMG_5898 IMG_5903 IMG_5912

 

انتهای پیام/.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 8 =