. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 15770 تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 شهریور 1395 | 15:23 ب.ظ

دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد به صورت رسمی راه اندازی شد

به گزارش سایت کنارصندل، دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دو شهرستان به صورت رسمی راه اندازی شد. یحیی کمالی‎پور عصر امروز در آیین افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: امروز به صورت رسمی با حضور مردم این دفاتر آغاز به کار کردند. وی در جلسه […]

به گزارش سایت کنارصندل، دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در دو شهرستان به صورت رسمی راه اندازی شد.
یحیی کمالی‎پور عصر امروز در آیین افتتاح دفاتر ارتباطات مردمی شهرستان‎های جیرفت و عنبرآباد اظهار داشت: امروز به صورت رسمی با حضور مردم این دفاتر آغاز به کار کردند.
وی در جلسه تجلیل از خبرنگاران کفت: کمالی پور اظهارداشت:فضای باز شده در جیرفت و عنبرآباد می رود تا در آینده ای نه چندان دور درب های توسعه را باز کند و علت اساسی ان در گرو نقش اثرگذار خبرنگاران است.
وی خاطرنشان کرد:طی سه ماه از شروع مجلس چه کسانیکه در انتخابات با ما بودند و چه نبودند همه یک صدا،یک دل و یک رای شدند که نماینده خودر ا همیاری و همراهی کنند.
کمالی پور افزود:اولین بار است که این فضا را بعد از انقلاب در منطقه احساس می کنیم و رسانه ها بدون هیچ چشم داشتی همه با تمام وجود همراهی و همکاری کردند و ادب ایجاب می کرد بنده هم در جمع آنها حاضر می شدم.
کمالی پور با تقدیر از نماینده سابق در مجلس گفت:دست یاری را به سوی همه نمایندگان سابق دراز کردم و فقط عارفی همیشه همراهی کرده است ما آمادگی را داریم از همه ظرفیت ها استفاده کنیم.
وی بیان داشت:چرا دانشگاه جیرفت را برای این نشست انتخاب کردیم اولین هدف ما ایجاد پیوند ناگسستنی نماینده با نخبگان علمی جنوب است که شروع کارمان را بر مبنای خرد،تعقل و اندیشه بگذاریم و از ظرفیت اساتید و دانشگاهیان برای رونق شهرمان استفاده کنیم.

IMG_5693-copy

photo_2016-09-06_18-09-11-copy

photo_2016-09-06_18-10-52-copy

Halil201696233812764 (1)

Halil201696233911764

Halil201696235044764

IMG_5675-copy

نظرات بینندگان:

  1. سیمین کارشناس گفت:

    بسمه تعالی
    نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی دوره دهم
    سلام علیکم
    ابتدای عرایضمان را به کلام و فراز بلندی از سخنان رهبرمعظم انقلاب آراسته می کنیم که فرمود. ((جوان باید مبارزه با فقر و ایجاد رفاه عمومى را جزو مطالبات خود بداند))امام خامنه ای(ره) و عنایت توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره دهم و علی الخصوص نمایندگان محترم کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ،درخصوص حذف شرکتهای خدماتی تامین نیروی انسانی که در سازمانهای تحت نظارت دولت (با واسطه یا بدون واسطه) مشغول به کار می باشند. که با این جواب مواجه می شوندکه آب وفاضلاب شرکتی است خصوصی(۴۹درصد سهام دولتی و۵۱درصد خصوصی) وتحقق این امر به دستور وزیر نیرو به مدیریت عامل شرکتهای مادر تخصصی واگذار شده است ولی متاسفانه در ادامه اجرای مصوبه‌های پیشین ساز و کاری قانونی برای تعیین تکلیف نیروهای شرکتی آب وفاضلاب شهری پیش بینی نشده است. و طبق بخشنامه مجلس شورای اسلامی و وزارت نیرو و شرکت های تابعه آن می توانند با آن دسته از نیروهای شرکتی که در حوزه فعالیت های اصلی و تخصصی و خدمات پشتیبانی و اداری (تامین نیرو) که قبل از سال ۱۳۸۸ مشغول به کار شده اند، با رعایت ماده (۱۰) ضوابط اجرایی قانون بودجه سال ۱۳۹۰ کل کشور و تبصره الحاقی آن، به صورت قرارداد کار معین (مشخص) انعقاد و یا تمدید قرارداد کنند ولی باز هم شاهد هیچ تحولی از مجلس به وزارت نیرو نبودیم. و بایستی شرکت آب وفاضلاب کشور به صورت مستقیم با نیروی انسانی قراردادمستقیم منعقد نموده و نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای های تامین نیرو اقدام لازم را انجام میدادند ولی این امر به تحقق نرسیده و از نمایندگان مجلس تقاضای عاجزانه داریم نسبت به تصویب لایحه برای عقد قرارداد با نیروهای تامین نیرو دارای ۵ سال سابقه با مدرک کارشناسی را خواستاریم.
    مواردی هستند که به عرض نمایندگان مجلس میرسانیم
    ۱-تقاضا داریم نسبت به بخشنامه وزارت نیرو که از مورخ۳۱/۰۲/۸۸ می باشد به روزرسانی شده و به تاریخ ۳۱/۰۲/۹۲ اصلاح شود.
    ۲- تقاضا داریم نسبت به یکسان سازی حقوق طبق بند ۱۰ ماده ۶۸ قانون خدمات کشوری توسط دولت و وزارت خانه ها با شرکتهای تخصصی زیر محموعه وزارت نیرو با سازو کاری عملی جامه عمل بپوشانید.
    ۳-در بخش دهم قانون بودجه ۹۵ (تغییرات متفرقه) و در بند شماره ۶۱ آمده است:
    وزارت نیرو (شرکت توانیر) نسبت به همسان سازی پرداختی ماهانه اپراتورهای پست های انتقال و فوق توزیع سراسر کشور با سایر کارکنان پیمانی و رسمی اقدام نماید .و آیا این بخشنامه شامل نیروهای همانند آّب وفاضلاب نمی باشد که در سخت ترین شرایط کنونی جامعه که بحران آب هست دست وپنجه نرم میکنند تا به مردم آب سالم تحویل دهند.
    ۴- خیلی از همکاران بنده سن بالای ۳۵ سال دارند و نمیتوانند در هیچ آزمون استخدامی سایر وزارت خانه و موسسات شرکت نمی آیند فلذا باید در این خصوص کاری انجام شود
    ۵-تبدیل وضعیت نیروهای انسانی وزارت نیرو(شرکتی تامین نیرو) موضوع بند۳-۴-۱-۵ دستور العمل نیاز سنجی و ساماندهی و تامین منابع انسانی شرکتهای وابسته تحت هر عنوانین ممنون و فقط حداکثر ۱۰ درصد پست های سازمانی بلاتصدی خود را تا سقف ۲۰ درصد از کل مجوز استخدامی سالیانه از بین نیروهای انسانی شاغل در شرکت تامین نیروی انسانی که احراز شغل پست سازمانی و دارا بودن ۵ سال سابقه کاری مشروط به پرداخت حق بیمه مورد تایید و رضایت مدیران ستادی هر استان و شرکت مادر تخصصی( طبق بخشنامه۵۳۰/۲۹۹۹۷/۹۴ مورخ ۱۷/۰۶/۹۴ معاونت نیروی انسانی وزارت نیرو)
    ۶- تهیه طرحی درباره عقد قرارداد مستقیم با نیروهای خدماتی(تامین نیرو) شرکت آب وفاضلاب و حذف پیمانکاران نیروی انسانی آب وفاضلاب کشور را خواستاریم.
    ۷-مساوی دانستن مدرک تحصیلی در مقاطع مختلف از نظر پرداخت و مزایا و همچنین مساوی دانستن مقطع کارشناسی با مقطع کاردانی جهت تبدیل وضعیت از شرکتی به قرارداد یا مدت معین (به لحاظ سنوات خدمت)
    استدعا داریم از شما و سایر نمایندگان مجلس تنها ارگانی که تبدیل وضعیت نشدند وتاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته و تعدادی از همکاران با حقوق زیر۱٫۲۰۰هزاربه هیچ پشتوانه و دلگرمی مشغول کار هستند و فقط سود را شرکت خدماتی می برد وبا مدرک فوق یا لیسانس که شایسته این جوانان این استان که محروم ترین استان کشور می باشد نیست که با این وضعیت آبی بحرانی با دل وجان در صنعت آب و فاضلاب مشغول خدمت می باشند با نهایت استضعاف، استیصال به استحضار عالی میرسانیم امید است نیروهای خدماتی شرکت آب وفاضلاب شهری نتیجه عملی اقدامات ان عالی جنابان را در بهبود وضعیت معیشت و آینده شغلی مطئمن خود شاهد باشند.
    باتشکر نیروی های خدماتی( تامین نیرو) شرکتی آب و فاضلاب کشور
    رونوشت:مجمع نمایندگان استان کرمان جهت پیگیری

  2. مصطفی طائی گفت:

    با عرض سلام
    در سال گذشته و به هنگام تصویب برنامه ششم توسعه،بر اساس ماده ۹۷،مبنای محاسبه سنوات بازنشتگی ۲ سال پایانی خدمت اعلام شد.براساس همین اطلاع رسانی و با اعتماد به اجرای قانون برنامه ریزی خروج ازخدمت و بازنشستکی در خانواده ما تصمیم گیری شد.حال با عنایت به صراحت قانون که اجرای ان را از تاریخ ۹۶/۱/۱ اعلام میدارد،دولت از ابلغ از ان خودداری و سازمان تامین اجتماعی نیز بدون توجه به قانون مطابق با مصوبات برنامه پنجم عمل می نماید.
    لطفا مساعدت فرمائید.به کمک و یاری شما بسار نیاز داریم.
    لطفتان در محضر الهی مشاهده و ثبت خواهد گردید.
    در اانتظار پاسختان هستیم.
    سربلند باشید
    تلفن ۰۹۱۲۵۱۰۹۴۱۰- mostafataei@ Hotmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 11 =