. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 16720 تاریخ انتشار : دوشنبه 12 مهر 1395 | 08:56 ق.ظ

همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت برگزارشد/ تقدیر از فرماندهان پاسگاه های بخش مرکزی جیرفت /تصاویر

به گزارش کنارصندل ، همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت  با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ، بخشدار مرکزی ، واحدی رئیس پست ، سالاری رئیس شرکت  ملی پخش فرآوردی های نفتی، فرماندهان پاسگاه های خاتون آباد، اسفندقه ، علی آباد عمران و دهیاران و تعدادی از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت در […]

به گزارش کنارصندل ، همایش ماهانه دهیاران بخش مرکزی جیرفت  با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جیرفت ، بخشدار مرکزی ، واحدی رئیس پست ، سالاری رئیس شرکت  ملی پخش فرآوردی های نفتی، فرماندهان پاسگاه های خاتون آباد، اسفندقه ، علی آباد عمران و دهیاران و تعدادی از شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی جیرفت در فرمانداری جیرفت برگزار شد.

 

img_5215

 

نعمتی بخشدار مرکزی جیرفت در این همایش ضمن خیرمقدم به تمام حاضرین در جلسه و تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان و یاران باوفایش گفت: ان شاء الله که بتوانیم عزاداری ای که در خور نام ائمه و شیعیان است را انجام دهیم و فضای فیزیکی روستاها را مزین به عزا و عزاداری کنیم.

 

وی افزود:خداوند به برکت این ایام همه ی ما را عاقبت به خیر کند و بتوانیم در راه خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

 

img_5143

 

نعمتی  ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران امنیت و آرامش گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران  مظهر اقتدار نظام و برقرار کننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است.

 

وی افزود: پاسگاه های انتظامی حوزه بخش مرکزی جیرفت بسیار توانمند و با اقتدار در جهت امنیت پایدار در روستاها تلاش می کنند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

 

وی ادامه داد: پرسنل خدوم نیروی انتظامی حافظان ارزشهای اسلامی هستند و در راه اجرا شدن قوانین جمهوری اسلامی و گسترش نظم و امنیت هر لحظه در حال جهاد  و مبارزه می باشند.

 

img_5133

 

بخشدار مرکزی جیرفت با توجه به اهمیت سرشماری عمومی نفوس و مسکن گفت: همه شوراها و دهیاران باید در اجرای سرشماری کمک کنند و این سرشماری در همه ی شهرستان به دقیق‌ترین شکل انجام شود و توسعه همه جانبه شهرستان نیز در نظر گرفته شود.

 

نعمتی به شیوه جدید الکترونیک در سرشماری امسال اشاره کرد و گفت: سرشماری امسال به شیوه الکترونیکی انجام می‌شود که  دریافت و تحلیل اطلاعات خانوارها را با دقت بالایی سرعت و سهولت می‌بخشد.

 

وی افزود: دهیاران و شوراها نسبت به ثبت اینترنتی سرشماری نهایت همکاری را با افراد در روستا انجام دهند.

img_5138

 

بخشدار مرکزی همچنین در بحث نظافت روستا بخاطر ایام محرم و همچنین سرشماری تاکید و گفت: طی بازدیدی که در این ایام خواهیم داشت با دهیارانی که روستاهایشان از نظر نظافت مطلوب نباشد برخورد خواهد شد.

 

سالاری رئیس شرکت  ملی پخش فرآوردی های نفتی جیرفت نیز در این همایش بر ثبت نام کالابرگ نفت سفید تاکید کرد.

 

در پایان همایش از فرماندهان پاسگاه های خاتون آباد، اسفندقه و علی آباد عمران با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر شد.

 

img_5167 img_5171 img_5173 img_4827 img_5128img_5127 img_5220 img_5222

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =