. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 18121 تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آبان 1395 | 16:49 ب.ظ

ایمنی جاده های جنوب کرمان تامین می شود

به گزارش کنارصندل، ، ظهر امروز فرمانداران شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان  و کارکنان این اداره ،دیدار کردند.   در این دیدار ، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت، ضمن تبریک سمت جدید به مهندس عراقی زاده بعنوان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای […]

به گزارش کنارصندل، ، ظهر امروز فرمانداران شهرستان های جیرفت و عنبرآباد با مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان  و کارکنان این اداره ،دیدار کردند.

 

در این دیدار ، احمد امینی روش فرماندار شهرستان جیرفت، ضمن تبریک سمت جدید به مهندس عراقی زاده بعنوان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای جنوب کرمان ،ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله ایمنی جاده های جنوب کرمان تامین می شود.

 

وی افزود: به آینده بسیار امیدواریم و علیرغم نبود امکانات و بودجه ، اما ظرفیت بالایی در بحث نیروی انسانی هست و به نیروی انسانی این مجموعه ایمان داریم که در راه خدمت به مردم و ایمن سازی راهها از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

 

امینی روش تصریح کرد: از حدود بیست روز آینده ما صادرات محصولات کشاورزی  را به شهرستان ها و استان های کشور داریم و جاده های پر ترافیکی خواهیم داشت که می طلبد با همکاری هم آمار تلفات جاده ای را به حداقل برسانیم.

 

فرماندار جیرفت نیز با اشاره به وضعیت نامناسب مسافربرهای برون شهری ،گفت: می طلبد به نحوی با همکاری دستگاه قضا و مجموعه حمل ونقل جاده ای این مسافربرهای شخصی ساماندهی شوند.

 

وی افزود: از طرفی ما با کمبود ناوگان خودروهای سبک برون شهری مواجه هستیم که باز هم می طلبد سهمیه و تسهیلات جهت افزایش این ناوگان در اختیار رانندگان قرار دهیم که امنیت ،آرامش و سلامت مردم بیش از پیش تامین شود.

 

وی گفت: نقاط حادثه خیزی که در منطقه داشتیم توسط اداره کل راه و شهرسازی و پلیس راه شناسایی شد و خطرات این نقاط حل رفع گردید.

 

فرماندار جیرفت در پایان از همراهی و همدلی مجموعه اداره کل راه و شهرسازی ،پلیس راه جنوب کرمان و اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای تقدیر و تشکر نمود.

 

img_7903 img_7907 img_7917 img_7921 img_7926 img_7928 img_7932 img_7936

 

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان:

  1. ناشناس گفت:

    سلام خدمت مدیر کل را وشهر سازی
    ایا سهم مردم بخش جبالبارز جنوبی از ۴سال دولت تدبیر امید حدود ۱کیلومتر روکش اسفالت جهاد اباد مردهک وپل نیمه تمام گلوییه می باشد احسنت به تمام مسئولین زحمت کش
    خدا به فریاد مردم برس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =