. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 21983 تاریخ انتشار : جمعه 15 بهمن 1395 | 07:38 ق.ظ

دومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد

دومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد   به گزارش سایت خبری و تحلیلی کنارصندل، این جلسه با حضور دکتر عباس قوام و دکتر احمد مهدی پور به همراه نمایندگان دانشگاه ها و مسئولین اداره ها برگزار شد. در این جلسه پس از خیر […]

دومین جلسه کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان در محل مرکز تحقیقات کشاورزی جنوب استان کرمان برگزار شد

 

به گزارش سایت خبری و تحلیلی کنارصندل، این جلسه با حضور دکتر عباس قوام و دکتر احمد مهدی پور به همراه نمایندگان دانشگاه ها و مسئولین اداره ها برگزار شد.

در این جلسه پس از خیر مقدم و تبریک پیروزی انقلاب  شکوهمند اسلامی توسط دکتر آیین، سخنرانی جناب آقای دکتر مهدی پور آغاز شد ایشان ضمن تبریک ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از آقای دکتر مظفری لقا و آقای مهندس سالخورده به جهت انجام اقدامات مفید برای کارگروه تقدیر و تشکر نمودند. سپس ایشان به بیان تشکیل ساختار کارگروه با جمع آوری دستگاه های زیرربط و تشکیل کارگروه­های تخصصی با همکاری کلیه اعضا جهت شناسایی اولویت های تحقیقاتی منطقه پرداختند. همچنین ایشان به پیگیری تشکیل واحد تحقیق و توسعه (R&D) در واحدهای صنعتی اشاره نمودند.

در این راستا دکتر عباس قوام رییس پارک علم و فناوری استان کرمان ضمن تبریک ایام شکوهمند پیروزی انقلاب و تسلیت شهدای آتش­_ نشان و رحلت آیت الله هاشمی فرمودند: امروز چرخش دنیا بر اساس دانایی و افتصاد دانش محور است. در اقتصاد دانایی سرمایه ملاک نیست. اقتصاد دانش محور کمیابی منابع نیست و به عکس فراوانی منابع است.

همچنین، ایشان خاطر نشان کردند یک نفر باید در کارگروه مدیریت و رهبری را برعهده بگیرد و برنامه ریزی های لازم را انجام دهد. به پیشنهاد اقای دکتر قوام رییس پارک علم و فناوری استان و تایید تمامی دانشگاهها و اداره های شهرستان جیرفت که عضو این کارگروه هستند، ریاست کارگروه اقتصاد دانش بنیان جنوب استان به آقای دکتر احمد مهدی پور محول گردید و محل دبیر خانه دائمی آن در محل مرکز رشد واحدهای فناور جیرفت تعیین گردید.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =