. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 22782 تاریخ انتشار : سه شنبه 10 اسفند 1395 | 19:17 ب.ظ

طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

مراد محسنی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت رودبار معرفی شد / تصاویر

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ،مراد محسنی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار معرفی شد. محمدرضا محمدی ساردو ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار در […]

به گزارش کنارصندل به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی جیرفت ،مراد محسنی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودبار معرفی شد.


محمدرضا محمدی ساردو ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس مرکز بهداشت شهرستان رودبار در این شهرستان اظهار داشت: طرح تحول سلامت در کشور منشا خدمات ارزشمندی شده است که این موضوع در منطقه جنوب کرمان قابل لمس است.
وی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان روددبار و همکاران شبکه بهداشت افزود: به خود میبالیم همکارانی داریم که صادقانه در راستای تحققق سیاستهای وزارتخانه تلاش میکند اگر اطمینان و اعتماد به نفس نداشتیم با فشارهایی که از بیرون به ما وارد میشد نمیتوانستیم برنامه هایی را که در دستور کار داریم به مرحله اجرا برسانیم.
محمدی تصریح کرد: در آغاز کار در دانشگاه بازدیدهایی از مراکز بهداشتی و درمانی رودبار داشتیم نقایصی وجود داشت که عزم خود را برای رفع آن جزم کردیم تا به حداقل برسانیم و با جان و دل در این راستا کار کردیم.
وی با اشاره به پیگیریهای انجام شده توسط دانشگاه و اقدامات قابل توجهی که معاونتهای مختلف برای خدمت به مردم منطقه داشته اند، افزود: باا کارهای خوبی که انجام شد از سایر نقاط کشور عقب نماندیم هر چند که در برخی برنامهها فشار کار و استرس به همکاران وارد شد اما نتایج و دستاوردها حس امید به همه میداد که آینده بهتر از امروز است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: شهرستان رودبار رو به توسعه است و در حوزه بهداشت و درمان هم اقدامات خوبی انجام شده است که یکی از این دستاوردها بهره برداری از فاز نخست بیمارستان سید الشهدا است که کادر نیروی انسانی آن تکمیل میشود تا شاهد خدمات بهتری باشیم.
محمدی  با بیان اینکه راه اندازی یک بیمارستان کار سختی است و باید ساختمان، تجهیزات و … مطابق استانداردها باشد تا این امر محقق شود کهه در این راستا از تلاشهای انجام شده تشکر میکنم، عنوان داشت: به عنوان یک شهروند جنوب کرمان با مشاهده اقدامات انجام شده در حوزههای مختلف بهداشت و درمان که محدود به ساخت پروژه ها نبوده است، احساس غرور میکنم.
وی عنوان داشت: هر کمکی که در شهرستان رودبار در زمینه بهداشت و درمان مقدور باشد در خدمت هستم و پیگیریم، نقایص بیمارستان رودبارر برطرف شود، چرا که هدف ما این است ظرفیت این بیمارستان را به ۱۰۰ تخت افزایش دهیم.


مسعود مطهری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این آیین اظهار داشت: قلب مدیریت ارتباط است که باید با صداقت و امانتداری همراه باشد و در حل مشکلات مردم برخورد محبت آمیز و تؤام با دلسوزی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
مطهری افزود: اگر میخواهیم خدمتگذار واقعی باشیم اهدافمان باید به سود مردم جنوب باشد و احساس مسئولیت را در خود و کارکنان نسبت بهه خدمتگذاری مردم تقویت کنیم و وظیفه مدیران است که منافع مردم را بر منافع خود مقدم بدارند.
وی خاطرنشان کرد: تحول در حوزه بهداشت نیازمند استفاده از نیروهای توانمند در حوزه بهداشت است و بدون توجه به حواشی کار کنیم.

در این آیین از خدمات روح الله حمیدی نیا تقدیر و مراد محسنی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت شهرستان رودبار معرفی شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 6 =