. شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳

کد خبر: 23059 تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1395 | 07:02 ق.ظ

خبرنگاران جیرفت یاد “علی مختاری” را با غرس نهال گرامی داشتند

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته دوشنبه شانزدهم اسفندماه، جمعی از خبرنگاران شهرستان جیرفت به یاد زنده یاد علی مختاری خبرنگار نشریه کمنزیل در جوار مزار وی اقدام به غرس نهال کرده و با قرائت فاتحه یادش را گرامی داشتند. رضا سنجری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت که به همراه تعدادی از […]

به گزارش سایت کنارصندل، روز گذشته دوشنبه شانزدهم اسفندماه، جمعی از خبرنگاران شهرستان جیرفت به یاد زنده یاد علی مختاری خبرنگار نشریه کمنزیل در جوار مزار وی اقدام به غرس نهال کرده و با قرائت فاتحه یادش را گرامی داشتند.

رضا سنجری رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان جیرفت که به همراه تعدادی از همکاران خود‌ در این برنامه شرکت داشت گفت: امروز خبرنگاران با غرس نهال یاد همکار خود را گرامی داشتند و کاری نیکو و پسندیده انجام شد.

سنجری افزود: با توجه به اینکه مرحوم مختاری یکی از خبرنگاران و مدافعان حوزه منابع طبیعی و محیط زیست بود لذا این اقدام همکاران وی بیانگر آن است که همواره حفظ عرصه های منابع طبیعی دغدغه آنهاست.
وی با اشاره به هفته منابع طبیعی گفت: به این مناسبت ۱۰ هزار اصله نهال رایگان در جیرفت توزیع شد که امیدواریم با کاشت درخت از آلودگی محیط زیست جلوگیری شود و با ایجاد اکسیژن در فضا شهری سالم خواهیم داشت.
وی بیان کرد: فرهنگ حفاظت از منابع طبیعی در جامعه بویژه نسل جوان باید نهادینه شود تا شاهد اثرات مثبت آن در جامعه باشیم.
وی گفت: در هفته منابع طبیعی برنامه های آموزشی به منظور آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان نسبت به فواید کاشت نهال و حفظ منابع طبیعی در مدارس برگزار می شود.
در این آیین به یاد مرحوم علی مختاری که اسفندماه سال جاری بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت سه اصله نهال غرس و با قرائت فاتحه یاد وی گرامی داشته شد.

 

نظرات بینندگان:

  1. علی گفت:

    باز باید بگویم دوستان علی در این دوسال کنار علی بوند و اما همکاران ایشان به غیر از اوایل بیماریش دیگه به علی مختاری سر هم نمیزند

  2. علی گفت:

    در جواب دوستمان که گفتن در دوسال بیماری علی مختاری دوستانش جای خالی برادرانش را پر کردن باید بگویم این برادران اقای مختاری بودند که در این دوسال خرج و مخارج کمرشکن اقای مختاری را دادندو خانه در اختیارش گذاشتند و همه جوره بهش سرویس دادند.

  3. ....... گفت:

    سلام.اقدام بسیار ارزنده و زیبایی بود.به دور از هرگونه تظاهر و ریا چیزایی که در مراسم مرحوم علی مختاری فراوان دیدیم.سپاس از دوستان وهمکاران علی که در دوران بیماری علی در اوج بی کسی های علی تنهاش نذاشتن وهمدمش بودن جای خالی برادراشو دو سال پر کردن.خداوند به حق دل پاک علی بهترینا رو برای همگی شما مقدر فرماید.آمین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =