. پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کد خبر: 26928 تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 مرداد 1396 | 07:05 ق.ظ

‍ پیام تبریک فرماندار شهرستان کهنوج به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

به گزارش سایت کنارصندل، ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان کهنوج با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.   متن این پیام بدین شرح است : ۲۶ مرداد سال ۶۹، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.   ۲۶ […]

به گزارش سایت کنارصندل، ابوذر عطاپور فرماندار شهرستان کهنوج با صدور پیامی سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی تبریک گفت.

 

متن این پیام بدین شرح است :

۲۶ مرداد سال ۶۹، آغاز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی و روز سراسر افتخاری است که بر صفحات زرین انقلاب حک شد.

 

۲۶ مرداد یادآور ایام معطر به عطر حضور دوباره عزیزانی است که بوی شهیدان را با خود داشتند.

 

بی‌تردید یکی از این روزهای ماندگار که هیچ‌گاه از ذهن و دل ملت ما فراموش نخواهد شد، روز بازگشت سرافراز آزادگان عزیز به میهن اسلامی است.

 

آزادگان در طول جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، پیام آوران انقلاب بودند و غریبانه و مظلومانه در میان کینه توزی دشمنان و تلخ کامی دوران اسارت، صدای آزادی و استقلال وطن را سر دادند و در راه استقرار و تداوم نظام جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستادند.

 

اینجانب این روز بزرگ را به آزادگان سرافراز و اسوه های مقاومت و شیران بیشه شجاعت ورشادت که یادگاران ارزشمند سال های سخت و غرور آفرین می باشند و خانواده محترمشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سلامتی و توفیق این گرامیان را از درگاه ایزد متعال خواستارم.

 

ابوذر عطاپور

فرماندار شهرستان کهنوج

 

 

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 13 =