. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 27609 تاریخ انتشار : شنبه 11 شهریور 1396 | 22:48 ب.ظ

سارق سیم و کابل برق در کهنوج، دستگیر شد

به گزارش کنارصندل به نقل از باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق سیم و کابل برق با پنج فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد. سرهنگ شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی کهنوج  گفت: ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به یک نفر که سابقه سرقت داشت مظنون […]

به گزارش کنارصندل به نقل از باشگاه خبرنگاران فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق سیم و کابل برق با پنج فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی فرمانده انتظامی کهنوج  گفت: ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به یک نفر که سابقه سرقت داشت مظنون شده و فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

 

وی افزود: ماموران انتظامی پس از چندین روز مراقبت و کنترل فرد مظنون،وی را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

 

وی با بیان اینکه سارق دارای سوابق کیفری می باشد،بیان داشت: متهم در بازجویی های اولیه ماموران و پس از مواجهه شدن با اسناد و مدارک موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و به پنج فقره سرقت سیم و کابل برق اقرار و عنوان کرد با فروش اموال سرقتی هزینه خرید مواد مصرفی خود را تهیه می کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

نظرات بینندگان:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =