. جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

کد خبر: 28148 تاریخ انتشار : یکشنبه 16 مهر 1396 | 15:05 ب.ظ

فرمانده سپاه شهرستان جیرفت معرفی شد / تصاویر

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز یکشنبه ۱۶مهرماه ۹۶ آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه جیرفت ، سردار مطهری، فرماندار، دادستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان جیرفت، مسئولان پایگاه‌های بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی  در سالن ابرار […]

به گزارش سایت کنارصندل، صبح امروز یکشنبه ۱۶مهرماه ۹۶ آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه جیرفت ، سردار مطهری، فرماندار، دادستان و فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان جیرفت، مسئولان پایگاه‌های بسیج و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و روسای ادارات و دستگاه‌های اجرایی  در سالن ابرار جیرفت برگزار شد.

در این مراسم از زحمات چند ساله سرهنگ پاسدار حمیدرضا محمدی قدردانی و تکریم شده و سرهنگ پاسدار استایی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جیرفت منصوب شد.

 

‌ سرهنگ استایی فرمانده جدید سپاه شهرستان جیرفت در آیین معارفه خود گفت: رسالت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن در همه عرصه ها است و هر جا که از طرف معاندان و فتنه گران تهدید شود سپاه و بسیج ورود پیدا کنند.
در عرصه اقتصادی با راه اندازی صندوق های محله محور و راه اندازی گروههای جهادی در مناطق محروم به کمک مردم بیائیم و دست همه دستگاه‌های اجرایی بویژه دولت محترم را در این خصوص می فشاریم.

در این مراسم همچنین با حکم سردار فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ، سرگرد پاسدار علی امیری نیز به عنوان جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت معرفی شد

نظرات بینندگان:

  1. safirstores.com گفت:

    مطلب بسیار خوبی بود.ممنون

  2. آشنا گفت:

    سلام
    خدا قوت سرهنگ محمدی، مردی که همیشه پر انرژی و گشاده روست. ایشالا هرجا باشی سلامت باشی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شش =